Kleine voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janan

Janan Actief lid

26 feb 2008
    132
    0
    0
    Ik voelde ons kindje rond 19,5 week. Toen was het voor mij nog niet echt duidelijk dat dit gevoel van het kindje kwam. Met de 20weken echo had ik bevestiging, want toen zag ik hem schoppen en tegelijk voelde ik hem
    Maar ik merk nu ik na de vakantie weer werk dat ik het kindje minder voel. En het duidelijkst voel ik hem als ik mijn hand op mijn buik leg en ga liggen. Dan schopt of stompt ie echt tegen mijn hand aan. Binnenin voel ik het minder duidelijk. Mijn man heeft het nu ook al 2 keer gevoeld, maar dat is nog best lastig.

2. Induna

Induna Actief lid

28 apr 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel ons kindje deze week elek dag, daarvoor af en toe.. Als ik even rustig zat of lag.. Maar nu ook overdag en op werk enzo. Erg leuk.
    Vriendlief voelt hem alleen als ik lig, maar daar zal binnenkort wel verandering in komen.
    Het is een heel bijzonder gevoel vindt ik, er leeft echt wat! :D

3. vickie

vickie Lid

25 jun 2010
    40
    0
    0
    limburg
    ik voel sinds 1,5 week ons kindje en nu heb ik vandaag een soort van plopjes down under zou dit ook van de bewegingen van het kindje kunnen zijn.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Misschien wel de hik;)
    Als ik dat voel dan is het bij mij idd wel de hik.. Hihihi heel apart gevoel is dat!

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik voelde ons kindje vanaf 15+4.
    Vriendlief voelde de beeb vanaf week 20.
    Ik voel de beeb vanaf week 20 ook elke dag nu :D Heerlijk gevoel.

Deel Deze Pagina