Vader van m'n dochter kocht dit als verjaardagscadeau voor onze dochter... (Eerste verjaardag) Wat vinden jullie er van? Ik was wel een beetje teleurgesteld eerlijk gezegd. Ze kijkt er ook nooit naar om en hij steekt echt uit bij d'r roze speelgoed. Voor zijn andere dochter (vorige 'relatie') is hij heel creatief met cadeautjes. Zo heeft ze een prinssesenbed gekregen, een roze hobbelpaard, schoentjes. Hij heeft eigenlijk nooit eerder iets gekocht voor onze dochter. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het andere kind echt zijn lievelingetje is. Een papa's prinsesje.
Wat moeten we ervan vinden? Van het speelgoed of van relatie? Speelgoed zoals dat koop ik nooit en van relatie tja mijn man koopt ook nooit iets puur omdat hij ook zal zoiets kopen en het zal gelijk weggegeven worden. Ik denk dat zijn ex vraagt gewoon bepaalde dingen en hij koopt die. Ik denk dat je beter kan zelf speelgoed kiezen en vragen of hij dat wil kopen voor dochter.
Ik vind het een leuk kado! En dat het niet bij haar roze spulletjes past vind ik een beetje een gekke gedachte? Krijgt ze alleen maar meisjes spullen in roze? Misschien had er nog wat bij gekund als extra kado. Maar als je gaat vergelijken met anderen dan raak je al snel teleurgesteld denk ik
Ik heb iets gelijkaardigs gekocht voor mijn dochter - de traktor met dezelfde diertjes - omdat ik dat bij iemand had gezien. Het is zowat het enige speelgoed waarmee ze zich langer dan 3-4 minuten kan bezighouden . Ik vind het dus wel fijn speelgoed!
Eerlijk gezegd heeft ze alleen maar roze speelgoed van V-Tech. Ze is ook niet echt geïnteresseerd in speelgoed moet ik zeggen. Ze is veel liever actief bezig. Ze heeft wel een kever met een kever en een rol en swingbal die ze wel geweldig vindt. Maar het feit dat ie voor onze dochter even snel na het werk kocht vind ik heel erg teleurstellend en heel jammer. Stel ik me aan?
Ik vind het leuk speelgoed. Heeft ze verder alleen roze meisjes spullen? Misschien heeft hij dan net wél goed nagedacht over iets totaal anders dat ze zeker nog niet had, om haar wereld wat te vergroten?
Nee ze is juist geen meisje meisje, maar ik bedoel: is dit een niet een beetje te makkelijk uitgezocht? Zou je niet iets bijzonders willen kopen voor de eerste verjaardag van je dochter? Ik vind het gewoon erg jammer dat hij voor zijn andere dochter hele leuke dingen kocht en voor onze dochter dit alleen.
ik denk dat het helemaal niet uitmaakt wat wij van het speelgoed vinden. Het maakt ook niet uit wat je dochter of jij van het speelgoed vindt. Het gaat namelijk om wat erachter zit, en daar kunnen maar 2 mensen wat zinnigs over zeggen en dat zijn jij en je ex. Oh ja, ik vind het trouwens een erg leuk ding, en veel leuker dan roze v-tech spul.
Ik heb voor de eerste verjaardag van mijn dochter de boerderij gekocht uit diezelfde reeks. Ik vond dat een leuk cadeau. Maar blijkbaar dus geen goede keuze, volgens jou.? Maar goed, je hebt duidelijk issues ten aanzien van de vader van je dochter. Dus ik denk dat wij je situatie nogal moeilijk kunnen beoordelen.
precies dit. Zowel het eerste deel als het tweede. (arm kind, dat ze nu al zo in haar gender-rol wordt gedrukt )
Ze heeft trouwens een Hema taart gekregen voor haar eerste verjaardag van hem. Die heb ik maar opgeleukt met een ijsfontijn omdat ie een taart van 100 belachelijk vond. Hij had z'n ex 2 dagen daarvoor alimentatie van 350 betaald (dat bedrag spraken ze zelf af) Want dat is zijn "verantwoordelijkheid".
Dus ja, er zit ietsjes meer achter. Zijn moeder deelde me trouwens gelijk na haar geboorte mee dat ik maar voor onze dochter moet zorgen met de kinderbijslag, want "zo doen wij dat in Nederland" en hij betaalt al voor zijn andere kind.
Wat is er mis met een Hema taart? En met alle respect... een taart van 100 euro vind ik ook belachelijk
T gaat niet om t speeltje en t gaat niet om de taart. Het gaat er om dat hij voor zijn andere dochter meer nadenkt en uitgeeft. Zou mij ook steken. T speeltje An sich vind ik leuk je weet nooit of ze er wel/niet mee spelen en wat niet is kan nog komen. Maar als de eerste dochter ong 350 pmnd krijgt en grote kado's en de jouwe 30 euro kan ik me voorstellen dat t zeer doet. Zijn jullie nog bij elkaar?
Het is precies zoals je het zegt. Het kwetst me heel erg dat zijn andere dochter heel erg wordt voorgetrokken en dat hij er totaal niet mee zit dat hij geen band of iets met onze dochter heeft. Hij kijkt gewoon niet naar d'r om. Hij doet wel alsof, maar het is zo overduidelijk gemaakt en nep. Zijn prinsesje is nu voor een week bij zijn moeder, dus hij was van plan om bijna de hele week leuke dingetjes met zijn lievelingetje te doen. Ik hoorde last-minute van z'n plannen. Ik heb hem er nu uitgezet. Hij gaat maar met zijn prinses samenwonen
Als je voor je ene dochter een elfjes thema taart van 150 koopt voor d'r eerste verjaardag, dan is het wel heel wrang als je dan voor je 2e dochter een slagroomtaart van 8 koopt, niet?
Mijn dochter is gek op die boot, gekregen van de oma van haar vader! Ik denk dat je haar niet blijer had kunnen maken! Ik weet wel dat oma haar had meegenomen om dit kadootje uit te zoeken (testen of ze het mooi vond) en ik weet ook dat het niet heel erg goedkoop is voor een plastic speelgoedje (waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben), maar ze is hier dus de hele dag bezig met muziekjes maken en de diertjes in haar poppenbuggy te stoppen weer terug in de boot. Ze heeft een hele berg kadootjes gekregen voor de sint, maar deze staat bij haar echt nummer 1! Ik denk niet dat het hier om het cadeau gaat, maar dat je wellicht meer had verwacht?
Ik moet je gelijk geven dat ik vind dat je nooit verschil mag maken tussen je kinderen, hetzelfde dat grootouders ook geen onderscheid moeten maken (mijn man zit nu met dat issue in zijn maag). Maar de kinderen van mijn zussen hebben maar 1 opa en oma die ze moeten delen en wij wonen nu eenmaal aan andere kant van het land.. terwijl mijn dochter dus enigst kleinkind is aan vaderskant, dus madam komt helemaal niks te kort!!
Tja, cadeau vind ik prima. Hou eerder van bouten speelgoed maar dat maakt dit niet minder leuk. Speelgoed gaat met fases dus kan best dat ze daar nog wel mee gaat spelen. Alleen roze speelgoed, tja dat moet je zelf weten maar wat dat betreft goed dat er ook wat anders is dan nu. Verder vooral een kwestie denk ik van hoe jij tegen hem aankijkt en beter om dat te bespreken. Ow en betreft de taart; ik zou blij zijn dat hij niet zo een belachelijk dure taart aan komt zetten. Misschien had andere vrouw hem onder druk gezet om zo een duur ding te Jopen? Geen idee, natuurlijk en ik snap dat vreemd is als hij voor ander kindje wel doet. Maar ik zou zo een dure taart echt too much vinden
Dit denk ik ook. Het ligt gewoon te gevoelig bij jou en er is vast veel gebeurd. Ik vind het een leuk ding, er had wel wat bij gemogen maar ik kan hem niet in zijn portemonnee kijken. Probeer je vandaag lekker op je meisje te richten en te genieten. Gefeliciteerd en een fijne dag vandaag