Hoi dames.. Ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen. Ik heb nu 4 hele lichte positieve zwangerschapstesten. Ik zie de streepjes het beste als ik de test in het licht houdt. Op 4 dagen voor NOD testte ik hééééél licht positief met 2 testen. Op 2 dagen voor NOD testte ik weer heeeeel licht positief met 2 testen, maar ietsjes duidelijker dan de vorige.. Ik heb 3 sensitesten gedaan en 1 kruidvat test. Deze kruidvat test deed ik 4 dagen voor NOD en ook deze was heeeeeel licht positief. Een blauw lijntje, even breed als de controle streep. (Dit geldt ook voor de andere testen..) Echter, ik zag het kruidvat lijntje pas de volgende dag omdat ik er niet echt naar gekeken had.. Ik weet dus niet of dit lijntje er al stond.. Van de sensitesten weet ik dit wel zeker.. Nu vraag ik mij af, kán het echt zo zijn dat het 4 indrooglijntjes zijn? In mijn album staat trouwens een foto van een test van 4 dagen voor NOD..
Hoelang na het testen heb je gekeken? Want je kan binnen een bepaalde tijd aflezen, staat ook in de bijsluiter. Kan idd wel een indrooglijn zijn, maar weet het niet zeker.
Ik teste ook een aantal dagen voor mijn nod positief. Dit waren ook hele vage streepjes. Volgens mijn staat er 1 in mijn album..... Op de dag dat ik "officieel" mocht testen deed ik dat met de digitale test van clearbleu. Dan heb je echt duidelijkheid, geen vaag gedoe meer. Maar volgens mij zie ik bij jou echt een streepje..... dus alvast (voorzichtig) GEFELICITEERD
Sensitest was bij mij nog heel licht (bijna nega) terwijl trekpleister en cb digi al hardstikke positief waren. Kan dus ook aan de test liggen. Met een ander merk krijg je mss wel een hele duidelijke 2e streep!
@Hormoontje: Ik heb bij de sensitesten meteen gekeken.. dus binnen de 10 minuten.. De kruidvat test keek ik direct.. ik zag niets en legde hem weg.. (Binnen 2 minuten..) de volgende dag kreeg ik ineens een raar gevoel.. Pakte die test uit de vuilnisbak en zag inderdaad een licht blauw 2e streepje.. @Chantje: Ik hoop het zo.. maar ben zo bang dat het niet raak is! Jou test was inderdaad ook vaag maar hij is wel ietsjes duidelijk dan die van mij.. Ik hoop dat je gelijk hebt en mn ongesteldheid weg blijft! @agnes78: Ja, dit hoorde ik al vaker over de sensitest.. Ik vertrouw ze ook niet echt meer.. Alleen de kruidvat was bij mij ook zo vaag, alleen ja dat was ook 4 dagen voor NOD dus opzich niet zo gek.. 8) Voel me zo vreemd! Weet het echt niet haha
Hoi Lievelief, Ik zag nu meerdere topics, over hetzelfde. Probeer het bij 1 topic te houden. Om het forum overzichtelijk te houden, doe ik deze op slot. Groetjes, Elvira