Wie o wie heeft de ideale site voor me? Ik zoek een site waar ik makkelijk en goedkoop online fotoalbums kan maken. Ik ben laatst op een site geweest, uhm.. www.albelli.nl ofzoiets. Die vond ik niet zo. Bij Kruidvat en HEMA twijfel ik over de kwaliteit.. Ja en verder, je hebt zoveel sites, ik zie alleen door de bomen het bos niet meer..
ik heb nu 2 keer een album bij de hema laten maken, was een prima kwaliteit maar wat ik vooral opvallend vond was de snelheid waarmee ik het ontving. zaterdags besteld en woensdag via de post in huis, was fijn zo snel want was vd eerste week van roos
Ik zweer bij albumprinter, qua kwaliteit, service én snelheid, maar ja daar is albelli een dochter van als het goed is. Dus of je dat dan makkelijker vindt.....
Ik heb mijn trouwboek gemaakt bij de HEMA...echt super...! Mensen vragen welke fotograag het heeft gemaakt omdat het zooo gaaf is geworden! Bij de HEMA heb je veel opties...veel soorten maten e.d. Je moet wel zorgen dat je mooie foto's hebt...en ook wel wat megapixelsop je camara. Ik heb een 10.1 camara en dat zie je wel terug in mijn fotoalum...
Sorry, wij hebben ook goede ervaring met de HEMA. Leuk boekje van Vera's 1e jaar gemaakt. Telkens ook een leuke foto als achtergrond gebruikt. Echt heel erg leuk. Je vraagt je af waarom je zelf nog een album maakt...... ach.. overdaad schaadt niet zal maar zeggen.
hema en albumprinter hebben dezelfde software en zelfde lab waar ze de albums maken, zijn dus ook dezelfde kwaliteit. Je kan de albums ook in elkaars software maken en openen, en zo zie je wie de goedkoopste is, meestal albumprinter. En de kwaliteit is goed.Kruidvat is inderdaad niks
ik laat de mijne altijd bij pixmania maken http://www.mypix.com/be/nl/home/?co=1 ben der supertevreden van, heel goeie kwaliteit en binnen de 5 dagen heb ik mijn album en zeker niet duur
Hier ook albumprinter. Heb mn trouwalbum van 120 pagina's (nieuwste dus) dar gemaakt vorige week en hij is supergaaf geworden! What you see is what you get! En Albelli is idd een dochteronderneming ervan. Zelfde kwaliteit. Kijk eens op deze site, daar staan alle album aanbieders met ervaringen van mensen erbij, vergelijkingen en alles.
ik heb mijn album donderdag geupload via albelli. Ik verwacht het deze week binnen te krijgen. Ik zal er dan wel wat foto's van maken en in mijn album hier zetten.
Bij mij loopt dat programma van de Hema altijd aan het einde helemaal vast, dus heb je alles voor niets gedaan. Al 2 x gehad en ik kreeg ook zo'n simpel antwoord terug van de helpdesk waar je niets mee kunt, dus dat schoot niet op. Kruidvat...eerst bestelde ik daar wel foto's, maar nadat ik een keer dingen in compleet verkeerde formaten kreeg (leuk, wou ik cadeau doen in een lijstje, maar paste gewoon niet en misten gewoon cm's) en nog eens ruim twee weken te laat, doe ik daar niets meer mee. Ik vind Henzo echt de mooiste kwaliteit hebben en de meeste mogelijkheden, ik heb er een vakantieboek laatst van laten drukken. Wel prijzig, maar ze hebben vaak acties. www.foto.com gaat ook wel.
Hoi, Bij Webprint.nl en Kruidvat.nl gedaan. Allebei goede ervaringen, webprint is erg goed en goedkoper in vergelijking met andere sites. Liefs, Kili
alls voor niks gedaan heb je het niet hoor,Je hebt het opgeslagen, dus je kunt het gewoon opnieuw door proberen te sturen , of openen met albumprinter. Ik heb het trouwens nog nooit gehad