Ja, jeans zijn idd best grote zware dingen in de was. Duurt ook veel langer voor ze droog zijn dan een andere broek. Wel fijn als je die niet hebt.
Ik heb op zolder een washok waar de wasmachine en droger staan. Naast het washok heb ik rekjes boven de trap om de was op te hangen. De wasmand staat in de badkamer en eentje bij mijn zoon in de kamer. Dan heb ik met goed weer, maar kans op een buitje van die uittrekbare waslijnen op het overdekte balkon op de eerste verdieping en een wasmolen in de tuin. De was vouwen doe ik meestal op zolder en zomers in de woonkamer als het in de tuin gedroogd is. Kortom, ik loop regelmatig met wasmanden het hele huis door en ik erger me er niet aan, vind dat niet zo'n gedoe.
Hoi hoi, Wij zijn een gezin van 4 en wassen als mantelzorger ook voor een familielid. Onze wasmachines en droger staan in de garage, vuile was wordt verzameld en daarheen gebracht. Beddengoed, handdoeken, poetsdoeken, keukendoeken en pyjama's gaan hier in de droger. De rest hang ik op. De was droogt bij ons op zolder en zomers lekker buiten (zomers was ik ook zoveel mogelijk achter elkaar zodra t lekker warm is. Droogt het sneller ) Wij hebben diverse hangende rekken van leifheit die je kunt opklappen wanneer nodig, 2 staande rekken en 2 roedes. Bovenkleding droog ik allemaal op kledinghangers, droog kan het zo de kast in. Dit is wel echt noodzakelijk sinds mijn kids ouder worden, de oudste draagt al volwassen maten. Daarnaast probeer ik de was te verdelen, zodat we het kwijt kunnen. We hopen in de toekomst een uitbouw te plaatsen en daar de wasruimte te kunnen creƫren.