gezocht vanavond: fopspeen avent 12 mnd+

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ladydi85, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hallo mama's,

Wij zijn in almere op bezoek. Ons zoontje heeft de speen kapot gebeten. De winkels zijn gesloten of verkopen 'n niet en hij kan niet zonder. Het is drama drama drama. Wij wonen op 2 uur afstand, dus we gaan liever niet terug. Heeft iemand er 1 over die in almere woont? Het gaat om het type avent vanaf twaalf maanden. Alvast bedankt! Xx

2. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Veel AH's zijn tot 22:00 open. Volgens mij hebben zij Avent.

3. Ladydi85

Nee helaas, daar hebben ze 'n niet...

4. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Sommige apotheken hebben ook spenen...........misschien daar in Almere ook wel.

5. Meara

Meara Niet meer actief

Oh oh dat is niet handig. Wij hebben er een stuk of 6 door het huis slingeren zodat ik niet steeds hoef te zoeken.

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Buren? Kennissen van waar je op bezoek bent? Of vrienden? Misschien kun je even wat huizen bij langs lopen en gewoon ergens aanbellen? Als zij geen klein kind hebben weten ze misschien wel weer iemand in de buurt en dan maar gewoon 'brutaal' vragen of ze een speen hebben?

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Apotheken hebben ze inderdaad ook vaak. Even kijken bij de weekend apotheek.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wilde ik net zeggen, ga even langs de dienstdoende apotheek.

9. Ladydi85

Dienstdoende apotheek heeft ze niet, alle ah's ook niet. Andere winkels ook niet. Helaas wonen we wel erg ver weg om even terug te rijden, maar wellicht zit er niets anders op. Jeetje, wat een gedoe. Volgende keer extra speentjes mee dus...

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

En een andere speen pakt hij helemaal niet?

Wat een ellende :(

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Lullig natuurlijk, maar een mooie gelegenheid om 'em af te leren ;)

Anders, ik heb geen idee. Ik woon in de buurt, maar heb niet zo'n speen helaas!

12. Ladydi85

Helaas, andere spenen weigert hij altijd al en nu ook. Gezellig weekend op bezoek haha. Wellicht dat we nu inderdaad er helemaal mee kappen. Maar eerst de nacht eens doorkomen...

13. linde90

linde90 Niet meer actief

En , hoe is de nacht gegaan?
    Hebben jullie nog een oogje dicht kunnen doen?

14. Ladydi85

Het is niet geweldig gegaan maar we hebben wel wat geslapen. En besloten dat hij zijn speen niet meer krijgt. Ik hoor zo vaak dat de eerste dag het ergste is, die hebben we nu alvast gehad

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goed idee, dan hebben jullie dat ook maar weer gehad :).
    Succes! Hopelijk slaapt hij vanavond wat beter.

16. Ladydi85

Even een vervolg: het gaat super! Gisteren een half uurtje gehuld, ik ben elke 3-4 minuten bij hem geweest zodat hij zich niet alleen voelde. 's Avonds nog rond elf uur paar minuten huilen. Vanochtend op normale tijdstip wakker en vanmiddag en vanavond weinig moeite met in slaap vallen. Dit valt me zo ontz

17. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    He dat is echt super fijn. Waar zo'n foutje al niet goed voor is;)

18. Ladydi85

Oeps, ging niet goed. Het valt me dus heel erg mee. Misschien een goede motivatie voor anderen die ook ermee willen stoppen.

19. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nou fijn dat het uiteindelijk zo goed gaat. En slim om er dan maar meteen mee te stoppen.

Deel Deze Pagina