Morgen mag ik weer voor een groei echo naar t ziekenhuis. En we gaan het weer proberen om te kijken of we een meisje of jongen krijgen. Bij de afgelopen 3 echo's in het ziekenhuis hebben ze steeds geprobeerd te kijken wat het geslacht is maar ukkie houdt t lekker verborgen voor ons. Bij BabyVision een 3d echo laten maken ook daar geen succes geweest en mocht dus terug komen voor een herkansing om t geslacht te kunnen zien, wederom weer geen succes hihihi. Morgen gaan we het weer proberen, krijgen we het dan nog niet te zien dan laat ik t lekker voor wat het is en laat ik me gewoon verrassen, wacht nu al 31 weken op het geslacht dan kunnen die 9 weken ongeveer er ook nog wel bij toch
Het wordt hoe dan ook een verrassing, nu of over een aantal weken. Wat is je gevoel? Een jongetje of een meisje?
OH dat is frustrerend....als je het graag wil weten! Maarja een verrassing is natuurlijk ook heel spannend succes!
hihihi! die kleine wil het gewoon niet prijsgeven! veel succes morgen dan maar en anders idd maar afwachten tot de bevalling! dat lijkt me ook zoooo superspannend!
Ja het is echt een eigenwijsje hoor Me gevoel zegt al vanaf het begin dat het weer een knul gaat worden, maar een meisje zou ik ook heel leuk vinden. Zolang onze uk maar gezond is dat is het belangrijkste natuurlijk. We wachten het morgen af maar ergens heb ik heel sterk het idee dat onze uk ook deze keer zoiets heeft "lekker puh ik laat me toch niet zien" hihihi
hahaha ze zeggen weleens meisjes moeten altijd met de beentjes dichtzitten dus dan zou je wel eens een meisje kunnen krijgen, jongens liggen met de benen wijd hahahahaha (is natuurlijk een bakerpraatje he) groetjes nathalie
Als je zoveel echo's hebt gehad en steeds niets te zien dan is het volgens mij een meisje. Bij een jongen moet je toch wel 1x iets voorbij zien komen. Wij hebben dat ook gehad, zoveel echo's en niet te zien en het zijn meisjes, ik ben benieuwd of je het nu weet.
anders moet je eens naar kijknou gaan die is echt heel goed...en zegt niets zomaar en als je het niet ziet mag je terugkomen volgens mij..
Vandaag de echo gehad, en wederom weer niets kunnen zien. We wachten nu maar gewoon af tot de bevalling en laten ons gewoon verrassen. Ze had het er ook over dat de kleine erg diep lag en dat het daarom ook wat moeilijker was om het te zien, maar het lag er ook niet goed voor. Ach en een verrassing is natuurlijk ook erg leuk
Zoveel echo's gehad en helemaal niets kunnen zien? Ik zou dan echt gaan twijfelen aan het bureau/ziekenhuis waar je de echo laat maken, want dit vind ik wel heel vreemd. Kijk dat het 1 of 2 keer niet lukt, kan ik mee leven maar ze moeten van al die keren écht wel een vermoeden hebben hoor. En dan heb jij het zelfs al 4 of 5x laten doen.. Maarehh.. als ze 'niets' kunnen zien is het vaak een meisje..
dan kan het soms nog beide kanten op als het een late ontwikkelaar is (qua beeld dan he niet qua wat het is dat staat natuurlijk vast) Ik hoorde dat er zoiezo wat uitsteekt bij alletwee en soms als het wat later ontwikkeld kan dat met 16 weken ook nog zo zijn daarom MOGEN ze pas bij 19-20 weken een bepaalde garantie geven alles wat je daarvoor ziet heeft geen waarde..
Ohhhh wat frustrerend lijkt me dat! Ik snap ook niet helemaal hoe het kan. Houdt hij/zij de beentejs dan helemaal strak bijelkaar?