Haha ja moeders zijn heel handig voor spullen op te bergen. Zouden er bij jou ook geen 2 op 1 kamer kunnen in een stapelbed ? Wij ruimen kast/schuur vaak op en gooien veel dingen weg. Spullen die we niet meer gebruiken van Julia die we wel willen hebben voor een 2e staan bij mijn moeder. Bij een wandelwagen hebben we er rekening meer gehouden. De wandelwagenbak word een klein stofen pakketje nu ik hem niet meer gebruik. (bugaboo)
hoi Ik heb ong dezelfde afmeting! misschien zet ik eens foto's erop! en wij hebben 2 slaapkamers en zolder met 4 kinderen GEZELLIG en als mijn vriend zijn kinderen hun vriend er zijn dan is het helemaal super ahahaha lekker vol dus Wij willen nog 5de kindje (ONS 1STE SAMEN) dus wij MOETEN nu wel een andere woning... maar zullen toch voorlopig hier blijven tenslotte heeft een kindje tot 2 jaar geen eigen slaapkamer nodig! Misschien iets te makkelijk!
Wij wonen boven een schuur van een boerderij en hebben een soort appartement. Geen slaapkamers, alles is gewoon doorgetrokken. Als je dan binnenkomt heb je dan eerst de keuken, daarna de woonkamer en daarna de slaapkamer. Het probleem bij ons is dat we voor de badkamer en toilet naar beneden moeten een hele stijle trap af. Die badkamer is dan ook nog eens super klein en bovendien delen we het toilet met iedereen die op die boerderij werkt. En beneden is zo'n ongelofelijke koude in de winter (deuren staan daar altijd open etc) Bovendien ben ik zelf al een aantal keren die trap af gevallen dat zie ik met een kindje echt niet zitten. Wij zijn dus op zoek naar een huis, maar moeten wel in de randstad blijven vanwege mijn vriend zijn werk.
òei dat klinkt niet prettig zo stijle koude delende toilet/badkamer kam me voorstellen dat je weg wilt... heb je al wel eens via makelaar geprobeerd? daar kan je huren. en groter huren... zijn woningen waar je geen subsidie over krijgt!