heeft iemand het hoppopbadje? tevreden hierover?? kun je de tummytub ook op het onderstel zetten? want iemand zei tegen me dat je het in het badje moet zetten?lijkt me namelijk niet heel handig dan?
Dat badje is alleen zo duur vanwege de dubbele wand. Maar dat is niet echt nodig want je baby zit echt maar zo kort in bad dat het niet eens echt de kans krijgt om ver af te koelen...
Ik heb hem ook en het design is erg mooi... Zelf nog noet gebruikt, nichtje dat pas bevallen is heeft hem wel al gebruikt en is er erg tevreden over!
oke en heb idd gelezen dat je de tummy tub dus idd in het badje moet zetten aangezien deze niet op de standaard past...
Ik heb de hoppop!! Ik ben er zo blij mee! Mijn dochter is nu 13 maanden en zit nog bijna iedere avond erin en met grote lol! Wij geen tummytub gebruikt maar deze vanaf het begin. Ik heb nooit een andere gehad maar deze vanwege design genomen en echt geen spijt van! Fijn, mooi en super stevig op de standaard!
Wij hebben ook de Hoppop. Ik vond 'm vooral mooi en degelijk. En fijn dat hij echt vastklikt op een stevig frame. We hebben 'm nog niet in gebruik, dus of hij echt-echt fijn is kan ik nog niet zeggen. Maar een badje is dan uiteindelijk ook gewoon een badje denk ik.
Wij hebben ook het badje en de standaard.. Heb een tummytub van een standaard merk gehaald waar je doorheen kunt kijken, lijkt me juist zo leuk! Kan je die ook plaatsen daar in het badje, nee zeker?
je kunt geen enkele tummytub op de standaard plaatsen...ook niet die van hoppop zelf! dus ik haal ook een doorzichtige!
Wij hebben zowel het hoppop badje als een tummy tub.. Badje is echt heeel erg fijn! Lekker stevig en ziet er stoer uit! Gebruik hem nu 2 jaar en ziet er nog uit als nieuw. Zowel de oudste als de jongste gaan er in. Als ik de tummy tub gebruik zet ik hem gewoon in het badje, werkt prima hoor!
Hier ook de Hoppop, was duur ding maar het staat erg mooi in de badkamer! Geen gammel gedoe, een mooi stevig badje dat je zo op de standaard klikt. Tummytub heb ik zelf niet (ook nooit gemist trouwens), maar kan inderdaad alleen in het badje.