Kleine zonnebril

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Asley, 30 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Heeft iemand een tip voor een kleine zonnebril voor onze peuter van 2,5 jaar? Hij heeft een heel klein hoofdje. En volgens mij zijn alle zonnebrillen 1 maat? Die van de Hema zijn iig te groot. We hebben wel nog een baby zonnebril met een band die hij past, maar daar vind ik hem eigenlijk te oud voor geworden. Iemand tips?

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Zonnebril van de action?

Of even bij prenatal of decathlon kijken?

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Bij een goede optiek naar binnen lopen. Mijn kinderen hadden als peuter zonnebrillen van rayban. En als baby zonnebrillen met een band zodat hij goed op het hoofdje bleef zitten. In winkels als Hema zul je inderdaad 1 maat vinden maar bij een optiek zeker meerdere maten.

Sado vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Dit wilde ik ook zeggen, mijn oudsten hadden vanaf +/- 2,5 jaar een Ray-Ban, zat direct prima.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Kikki1

Kikki1 Actief lid

28 aug 2017
    130
    40
    28
    Vrouw
    Bij action heb je zonnebrilletjes met zo’n bandje voor om het hoofd. Maar het is geen babymaatje meer.
    Ze sluiten hier mooi om het hoofdje bij baby van 16 maanden en ook bij peuter van 3.
    Dat bandje kan er ook gewoon af.

https://www.action.com/nl-nl/p/kinderzonnebril-3/

deze bedoel ik.

6. Asley

Asley Bekend lid

4 apr 2018
    501
    159
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie tips! Ik ga eens bij de action kijken :). Heb zelf Ray ban zonnebrillen. Maar maar die kleintjes vind ik ze nog wel prijzig gezien hij ze er nog niet zo voorzichtig mee omgaat. Maar dat wordt dan wel optie twee:thumup:

Kikki1 vindt dit leuk.
  7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Wij hadden ook die van de Action, zat hier heel netjes. En bandje kan er af inderdaad, ook fijn.

Deel Deze Pagina