Heeft iemand een tip voor een kleine zonnebril voor onze peuter van 2,5 jaar? Hij heeft een heel klein hoofdje. En volgens mij zijn alle zonnebrillen 1 maat? Die van de Hema zijn iig te groot. We hebben wel nog een baby zonnebril met een band die hij past, maar daar vind ik hem eigenlijk te oud voor geworden. Iemand tips?
Bij een goede optiek naar binnen lopen. Mijn kinderen hadden als peuter zonnebrillen van rayban. En als baby zonnebrillen met een band zodat hij goed op het hoofdje bleef zitten. In winkels als Hema zul je inderdaad 1 maat vinden maar bij een optiek zeker meerdere maten.
Bij action heb je zonnebrilletjes met zo’n bandje voor om het hoofd. Maar het is geen babymaatje meer. Ze sluiten hier mooi om het hoofdje bij baby van 16 maanden en ook bij peuter van 3. Dat bandje kan er ook gewoon af. https://www.action.com/nl-nl/p/kinderzonnebril-3/ deze bedoel ik.
Bedankt voor jullie tips! Ik ga eens bij de action kijken . Heb zelf Ray ban zonnebrillen. Maar maar die kleintjes vind ik ze nog wel prijzig gezien hij ze er nog niet zo voorzichtig mee omgaat. Maar dat wordt dan wel optie twee