Welke spijkerbroeken voor jongens gaan langer mee?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nijntje01, 31 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Voor mijn smalle kleuter zoek ik skinny jeans die wat langer mee gaan dan die van de Hema, H&M en C&A. In zijn laatste nieuwe broek zat zelfs na 2 weken al een gat :eek: Hij heeft inmiddels alleen nog maar broeken met gerepareerde gaten op zijn knieën...
    Ik wil best een iets duurdere broek aanschaffen (max 30 euro ofzo), maar dan moeten ze wel echt veel langer mee gaan.

Wie weet een merk met stevige broeken, die ook nog eens smal vallen?
    Het liefst in een fysieke winkel, zodat hij ze eerst kan passen.
    Ik heb al gelezen over Dutch Dream Denim, maar die webshops waar je die kan bestellen hebben nogal een slechte beoordeling en retourneren is niet gratis. En die van de Hema met verstevigde knieën zijn te wijd.

2. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    Duur merk zegt niet altijd alles. Ik heb voor de beide jongens van mij broeken gehad van dutch jeans en die waren sneller kapot dat een broek van de Hema..

Ik koop vaak op outlet sites. Zoals mini and more. En Mowi kids. Merkkleding voor leuke prijsjes. Heb nu toevallig broeken binnen gekregen van legends 22 en Nais. Weet uiteraard niet hoelang die mee zullen gaan maar ze zien er goed en degelijk uit. En ze waren maar 17,50.

Inderdaad moet je soms kosten maken voor retour, maar het is zo goedkoop dat ik dat risico wel durf te nemen.

Nijntje01 vindt dit leuk.
  3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    De broeken die in de kast blijven liggen.

Volgens mij krijgen kleuters alles kapot

Biny, Palmpje en Nijntje01 vinden dit leuk.
  4. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Ik volg even, hier gaat ook alles achter elkaar kapot.

Wat ik wel merk is dat de gewone spijkerbroeken (dus de stuggere/dikkere) van de c&a langer heel blijven dan de jog denim variant. En die van de hema zijn ook jog demin, dat is gewoon minder sterk.
    Zo meteen zomer, dan gaan de knieën stuk ipv de broeken :(

Deel Deze Pagina