Voor mijn smalle kleuter zoek ik skinny jeans die wat langer mee gaan dan die van de Hema, H&M en C&A. In zijn laatste nieuwe broek zat zelfs na 2 weken al een gat Hij heeft inmiddels alleen nog maar broeken met gerepareerde gaten op zijn knieën... Ik wil best een iets duurdere broek aanschaffen (max 30 euro ofzo), maar dan moeten ze wel echt veel langer mee gaan. Wie weet een merk met stevige broeken, die ook nog eens smal vallen? Het liefst in een fysieke winkel, zodat hij ze eerst kan passen. Ik heb al gelezen over Dutch Dream Denim, maar die webshops waar je die kan bestellen hebben nogal een slechte beoordeling en retourneren is niet gratis. En die van de Hema met verstevigde knieën zijn te wijd.
Duur merk zegt niet altijd alles. Ik heb voor de beide jongens van mij broeken gehad van dutch jeans en die waren sneller kapot dat een broek van de Hema.. Ik koop vaak op outlet sites. Zoals mini and more. En Mowi kids. Merkkleding voor leuke prijsjes. Heb nu toevallig broeken binnen gekregen van legends 22 en Nais. Weet uiteraard niet hoelang die mee zullen gaan maar ze zien er goed en degelijk uit. En ze waren maar 17,50. Inderdaad moet je soms kosten maken voor retour, maar het is zo goedkoop dat ik dat risico wel durf te nemen.
Ik volg even, hier gaat ook alles achter elkaar kapot. Wat ik wel merk is dat de gewone spijkerbroeken (dus de stuggere/dikkere) van de c&a langer heel blijven dan de jog denim variant. En die van de hema zijn ook jog demin, dat is gewoon minder sterk. Zo meteen zomer, dan gaan de knieën stuk ipv de broeken