kleine zuinige auto waar kinderwagen in past.

Discussie in 'De lounge' gestart door muntje, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Ohja, vergeten haha, megane coupe dus ook niet :p

2. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik heb een suzuki swift, mn man wel een grotere auto, maar we hebben een Recaro babyzen kinderwagen. Superklein op te vouwen, echt onwijs handig! Je hoeft het ding ook niet veel te tillen want als ie ingevouwen is dan heeft ie nog wieltjes waardoor je 'm kan slepen.. Ik ben er echt helemaal weg van.
    Wij hebben een showmodel gekocht voor zo'n 1000 euro (totaal), met bak, autostoeltje en zak die je erin ritst als buggy (die we nu gebruiken). :) Zelfs met die zak erin kan je 'm opvouwen.

3. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een twingo, ondanks die dus idd 3 deuren heeft vind ik het een best ruime auto van binnen. hier ook deelbare achterbank. heb eigenlijk min of meer 2 stoelen achterin net als voor die je los van elkaar neer kan klappen en naar voren kan schuiven voor meer kofferbak ruimte.
    ons onderstel van de wagen past er net in (moet iets de stoelen verschuiiven naar voren,niet maximaal). bak moet op een van de achterste stoelen.
    Heb een x adventure wagen van zo'n 10 jaar oud, dus dat is niet de meest compacte.

Wij wilde ook eigenlijk een kleine 5 deurs auto maar bij sommige kleine 5 deurs auto's waren toch minder ruim kwa kofferbak en binnenin dan de twingo. Die 5 deurs auto's die wel ruim genoeg waren van binnen waren weer echt enorm duurder.
    Dus werd het toch maar een 3 deurs auto. De twingo met deelbare achterbank, die deelbare achterbank is trouwens een optie en niet standaard. Ik vind hem ideaal.

4. Wij hebben een honda Jazz.. Niet heel groot, maar mooie ruime kofferbak. Kinderwagen paste er hier met gemak in.
    En hij is nog zuinig ook.

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Opel corsa met een quinny buzz kan prima
    Zijwielen er af en die eronder, reiswieg erboven op en de kofferplek kan dicht met hoedenplank er nog bovenop!

Deel Deze Pagina