20 weken echo bijna in zicht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoepje84, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

En ik ben zo zenuwachtig. Ik weet ook meteen t geslacht maar waar ik zo mee zit is of alles wel ok is met de kleine aangezien ik echt heel ziek ben geweest de eerste 4 maanden. :(

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wanneer moet je? Ik 2 juni. Ik denk er maar niet te veel over na, want ik vind het doodeng!

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik heb dat ook hoor maar probeer het wel los te laten. Ik vraag me ook af of de.kleine wel goed gegroeid is, of hij of zij geen afwijkingen heeft etc. Allemaal dingen waar ik me zorgen om maak. Ik moet 5 juni dus nog even doorbikkelen

4. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik heb 'm vanmiddag, ben ook zó zenuwachtig! Terwijl ik Uk goed voel en alles verder voorspoedig gaat....

5. Cindy1980

Cindy1980 Actief lid

2 mei 2007
    162
    0
    0
    Groepsbegeleidster
    Roermond
    Herkenbaar...zo spannend...ik mag 27 mei ! Succes met afwachten.

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Succes!

Ik herken je verhaal. Heb em morgen en ben al een week zenuwachtig. Hoop zo dat alles goed is

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft voor de 20 weken echo. Ik heb hem 11 juni.

Succes!

8. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Is voor mij helemaal niet herkenbaar. Ik was totaal niet zenwuwachtig voor de echo terwijl ik normaal een zenuwpees kan zijn met de simpelste dingen.
    Komt misschien ook omdat wij de nekplooimeting gedaan hebben en omdat het kindje daar steeds niet goed lag om de meting te doen heeft de echscopist ook alvast andere dingen bekeken. Daar kregen wij al te horen dat groot deel van de organen er goed uit zagen.
    Maak je niet te druk/zenuwachtig. Je kan niets aan de uitslag veranderen en je hebt daar nu in de dagen voor de echo alleen maar last van. Je kan je ook niet voorbereiden op de uitslag want je weet niet waar je je precies op voor moet bereiden. Mocht er iets aan de hand zijn dan kun je je daarna altijd nog druk maken. Geniet nu gewoon heerlijk van het zwanger zijn :)

Succes!!

9. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Bij combinatietest ook gehad. Daar 2 armen, 2 benen, gesloten schedel, hartactie met kleppen, gevulde maag en blaas (dus nieren aanwezig). Helemaal fijn en goed. En tóch zenuwachtig :p

10. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Morgen hebben we de echo. Ook hier vinden we het toch wel een beetje spannend. Maar ben wel erg blij om morgen de kleine weer te zien. Ben benieuwd hoe groot hij/zij is.

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Het blijft spannend. Het is toch een medische echo waarin je kindje binnenstebuiten word gekeerd en op alles gecheckt word.

Ik heb hem gister gehad en was ook wel nerveus, maar heb ook kunnen genieten van mijn meisje. Gelukkig was bij mij alles goed.
    Probeer het een klein beetje los te laten en focus op andere dingen, en heel belangrijk, geniet als je daar ligt!

12. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Ik heb m 3 juni en kan nu al bijna niet meer wachten :) heel spannend, ben zo benieuwd of het met allebei goed is (en stiekem hoop ik dat ze goed liggen zodat we de geslachten kunnen zien, al gaat het daar natuurlijk helemaal niet om).
    Nog 13 dagen!

13. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij mogen op 27 mei! Nog maar een paar dagen! Ik heb er heel veel zin in om de kleine weer te zien. Ik hou in gedachten dat er van alles uit kan komen maar ik weet ook dat ik er geen invloed op heb. Dus kijk ik er vooral naar uit!

Waar ik dan wel weer over nadenk ik dat wij (lees met name vl) niet willen weten wat het geslacht is. Ik vind de verrassing straks ook echt heel leuk hoor, maar ja ik ben wel nieuwsgierig aangelegd :D. Ik ben eerder bang dat ik iets zie of dat de vk zich verspreekt! Zijn er nog meer mensen die het niet willen weten of zijn wij echt een van de weinige?

Iedereen heel veel sterkte en succes met de (zenuwen voor de) echo! Ik duim voor allemaal goede uitslagen!

14. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook 11 juni. Ben zo ontzettend benieuwd naar het geslacht en natuurlijk of alles goed is! Ben nu 17 weken en voel de baby regelmatig! Dat is wel een geruststelling hoewel het natuurlijk niks zegt over of alles goed is, maar hij/zij leeft in elk geval:D
    Verder maak ik me geen zorgen, we zullen zien hoe het gaat! Succes allemaal met aftellen:)

15. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Veel succes met de spanning meiden!
    Hopelijk wordt het gewoon een mooie ervaring :)

16. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Mijne ging helemaal fijn! Uk is een meisje (duurde even voordat ze het zagen, hield steeds haar benen stijf tegen elkaar). Alles verder helemaal goed! Alleen ben ik een week vooruit gezet, ze lag voor op schema.... :)

17. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina