Ons zoontje van ruim 8 mnd heeft wat nieuws bedacht, hij gebruikt zijn knuffels als kussen... Hij begraaft zijn gezichtje erin, gaat lekker knuffelen maar valt dan dus in slaap met zijn hoofdje nog op zijn knuffel (gelukkig wel met zijn gezicht naar de zijkant). Nou had hij dus vanmiddag een hele rode plek op zijn hoofd van dikkie dik en zonet heb ik woezel onder zijn hoofd vandaan getrokken (hij hield hem ook nog vast met zn handjes in zijn slaap) omdat het me toch niet zo goed lijkt voor zo'n klein kindje om met z'n hoofd zo omhoog te liggen. Meer kindjes die dit doen en wat doen jullie, laten liggen of knuffel weghalen als ze slapen?
awh ik vind het eigenlijk heel erg lief! sinds kort loopt onze dochter het hele huis door met woezel onder de ene arm en pip onder dr andere, en als ze op de leuning van de bank gaar zitten zet ze woezel en pip er ook netjes naast haha. on topic. neemt hij genoegen met een klein tutje? zo'n plat ding?
Ja ik vind het ook zo lief, daarom ook zo sneu om dan zo'n knuffel weer weg te halen, gelukkig werd hij er niet wakker van. Ik weet niet wat hij van zo'n knuffeldoekje vindt, ik weet wel dat hij voorkeur heeft voor grote zachte knuffels Grote Dikkie dik is z'n favoriet, daar wordt hij echt blij van en hij strekt echt zn armpjes naar hem uit als je DD voor hem houdt Ik denk dat wij echt knuffelkinderen hebben, dochter is getrouwd met haar 'kluffie' (knuffie). Die is bijv mee geweest naar de tandarts en mocht bij het cb ook op de weegschaal...
Mijn zoontje heeft een enorme hondenknuffel onder z'n hoofd met slapen. Hij voelt zich geborgen als hij iets tegen z'n hoofd voelt. En als ik die knuffel weghaalde kroop hij tegen het hout van z'n ledikant aan de bovenkant, dus hele rode plekken op z'n hoofd. En die bed/boxbumpers schijnen ook gevaarlijk te zijn dus ik heb toen maar besloten dat Hond bij hem mag slapen.
Mijn zoon doet hetzelde en wordt vaak ook met rode plekken wakker. Ik laat hem zijn gang gaan. En idd, het ziet er zó lief uit!
Hier ligt Dikkie Dik (tutdoekje) vaak genoeg op meneer zijn hoofd...zelfs al tijdens het inslapen gaat dat ding over z'n ogen. En Iejoor moet aan de zijkant van zijn hooft liggen. Wij hebben het altijd maar zo gelaten, je hebt toch geen controle over wat ze in hun slaap doen. Onze aap ging op een gegeven moment ook zijn hele bedje door, werd ie 's morgens onderste boven en op zijn buik in zijn bed wakker
Zl heeft 2 kleinere tutdoekjes in bed en die slaapt er ook vaak op. Ik vind het ook zo schattig! Maak me er geen zorgen over.
Hier enorm veel Nijntje tutten gekregen maar zoontje van 4mnd heeft ergens besloten dat hij een hydrofiel luier als "snufdoek" wil hebben. Die trekt hij over zijn hoofdje heen en gaat slapen. Als wij hem er af halen tijdens het slapen, floepen zijn armpjes omhoog en wordt de doek tegen gehouden of terug gelegd. We hebben het maar zo gelaten, een hydrofielluier is dun en tijdens het slapen glijd de doek vaak ook weer van zijn snoetje af.
Ik heb het een beetje losgelaten Vanmiddag lag hij met z'n hoofd tegen Woezel aan, dus niet er helemaal bovenop, dat was al een stuk beter