DuoDeken baby

Discussie in 'Verzorging' gestart door Lov23, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bij de meiden had ik een ledikantdeken. Nu krijgen we een zoon dus de roze versie ga ik niet meer gebruiken :D

Nu kan ik van mijn schoonzus een duodeken overnemen .... Maar twijfel of ik die wel veilig vindt bij een baby? Of toch maar weet een nieuwe ledikantdeken kopen....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Even up :D

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Is veilig hoor. Zijn 2 gewone dekentjes op elkaar. In de zomer gebruik je er 1 en in de winter gebruik je ze beide. In dekbedhoesje mag ook gewoon

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoorde wel eens dat ze eronder kunnen komen te liggen em daarom niet veilig zijn?
    Zo'n ledikantdeken is toch vrij zwaar he ... Duo deken geen idee?

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb de vellux duodeken gebruikt en ik vind het echt een lichtgewicht zelfs beidde dekentjes voelden niet zwaar

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook gelijk vanaf dag 1 gebruikt?

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ik doe in de winter gewoon 2 dekentjes in een dekbedovertrek, werkt uiteindelijk echt veel makkelijker..

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    wij hebben bij beide ook de vellux duodeken gebruikt vanaf dag 1. Als je het bedje laag opmaakt kun je 1 dekentje ook dubbelvouwen. Dan de openkant instoppen en de dichte kant naar boven doen. Je hebt er ook nog een lakentje onder dus ze komen er niet tussen hoor.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik kijk even hoe en wat...dank je dames!

Deel Deze Pagina