Hallo Allemaal, Heb een vraag??! Ik ben nu 14 weken zwanger en 29 oktober is er een feestje waar ik eigenlijk heeeel graag heen wil. (Halloweenfeest) Ben ik echt dol op!! Ben er nog nooit geweest wou vorig jaar maar toen waren we te laat met de tickets en dus daarom wil ik graag dit jaar, maar ben nu dus zwanger. Mijn vriend vind het helemaal niets dat ik nu zwanger ben en uit wil gaan. Hij zegt straks stoot er iemand tegen je buik of je valt en dan gebeurd er iets met de baby, dat riscico wil hij niet nemen. Maar ik vraag me dus af of het echt zo erg is. Heb ook al een beetje een buikje, ben ik ook super trots op. Wat vinden jullie???? xxxxx Groetjes
Ik kon met 16 weken nog met gemak naar een feestje hoor. Ik weet natuurlijk niet of het een feest is waar iedereen hutje mutje staat maar als je gewoon wat "ruimte" hebt zou ik niet weten waarom niet.. Je bent er zelf ook bij toch? En in de supermarkt kunnen ze je ook omver rijden of in de auto dus tsja daar ben ik niet zo "flauw" mee.. Nu vroegen vriendinnetjes me vnvd ook mee naar de stad (naar een cocktail lounge tent) ik heb nu nee gezegd maar dat is meer met de reden dat ik 1) geen stapzin heb 2) geen stap kleren 3) ik geen cocktail mee mag drinken (alcoholvrij bah) 4) ik er gewoon te moe voor ben.. Maar met jou termijn heb ik nog quat gereden in Kos etc.. Lekker van genieten meid nu je er nog energie voor hebt!!
Zou het, als je genoeg energie hebt, ook gewoon doen. Ik ben momenteel te moe daarvoor, maar anders zou ik lekker gaan
Lekker gaan dan meis, je vriend is gewoon wat bezorgd en dat is heel lief maar om nou 9 mnden binnen te zitten.. Veel plezier!!
Hier ook zo'n vriend! Er was laatst kermis in de stad, zelfs dat vond ie al niets! Morgen ga ik naar Nick en Simon, daar kan hij zich al een week druk om maken hihi! Maar de baby zit goed beschermd en je buik kan wel een stootje hebben hoor, dus als er mensen tegen je aan stoten kan het echt niet meteen kwaad. Geniet van het feestje!
moet eerlijk zeggen ben met de 30 weken nog na een feestje gegaan, was in discotheek en cafe erbij,, en was beetje hardstyle muziek kan echt geen kwaad hoor, alleen kijke de mensen je echt aan van pffft zwanger en dan zit ze hier, maar ben ook vaak na cafeetje gegaan ... heb schijt aan hoe mensen denken ik drink niks en doe rustig aan ... muziek is ook goed vd kleine dus wrrm niej..
Ik ben met 18 weken nog gewoon naar een 5-daags metalfestival geweest... niks aan het handje zolang jij het aankunt!
Ik heb zelf nog 2 feestjes in de planning staan waar we al kaarten voor hadden voor ik zwanger was, 1over 2 weken en 1 eind november. het enige waar ik echt aan vasthou is, dat als ik echt moe ben, wel naar huis wil en niet ga blijven voor mensen die wat langer doorkunnen als ik. Eind november is er ook een dresscode wit en als mn buikje dan al een beetje echt buik is wil ik zo'n buikband met ssssst ik slaap! Aandoen. Maar in ieder geval gewoon op je eigen gevoel afgaan ( ook de avond zelf)
Lekker gaan! Nu kun je nog, over een paar maanden heb je misschien een enorme buik en dan wil je niet meer.
Ik denk dat je zelf gewoon goed kunt aanvoelen wat je wel en niet aan kunt! Eigenlijk is er overal wel risico dat iemand tegen je aanstoot oid, gelukkig kunnen baby's behoorlijk wat hebben.. maar gewoon een beetje oppassen toch?! lijkt mij dat het gewoon helemaal goed gaat komen! En je moet ook gewoon genieten blijven toch
ik lees net in de grote geboorte gids dat harde muziek/veel gebonk niet goed is voor je kindje maar het Haloweenfeest is vast geen houseparty
Het enige wat ik kan en wil zeggen: have fu! Maar ik begrijp de bezordheid van je vriend wel, hoor! Laat hem maar lekker bezorgd zijn, geniet daar ook maar van!
Lekker gaan hoor! Mijn man was in het begin ook erg snel bezorgd, maar nu is hij 180graden gedraaid. Hij wil ook nog samen leuke dingen doen, omdat het straks allemaal niet meer zo gemakkelijk zal gaan als onze kleine man er is.
Met 32 weken stond ik in de kroeg 5 dagen lang te carnavallen...super gezellig en de kleine heeft er niks aan over gehouden....alhoewel zoonlief wordt wel helemaal happy van apres ski nummers..
Gewoon lekker gaan! Ik was met 24 weken nog naar een housefeest (buitenfestival) geweest! Heb wel een beetje achterin gestaan voor de beats, maar baby was net zo druk toen ik thuis kwam! mijn man draait ook housemuziek en ook in de auto zet ik het af en toe f hard aan! Voor ons is dat wel fijn, want stel als ons kindje ligt te slapen en manlief is met muziek bezig, is het er wel al aan gewend! liefs liek
Ik ben gisteren nog naar een karaoke avond in ons stamcafé geweest. Nu zijn ze daar ook wel allemaal mee aan het aftellen. Trouwens, zolang ik niet mee rook en drink doe ik toch niets mis?! Geniet ervan zolang je kunt!!
ik ben vanmiddag zelfs nog met mijn oudste zoontje in de cakewalk geweest op de kermis. zo'n huis waar je over rolbanden, wiebelende trappen en andere gekke dingen loopt. je kindje zit nu nog veilig diep weg geborgen. heel lief van je vriend om zo bezorgd te zijn, maar je kunt jezelf niet 9 maanden binnen op sluiten. je lijf verteld je heel snel wat wel wil en wat niet heb ik vernomen.
k ben nu 38 weken, en ik ben 3 weken geleden ook nog gewoon naar een tentfeest geweest. Als je je goed voelt, waarom niet? Je kun altijd eerder weggaan als je het niet meer naar je zin hebt of als je het niet meer vol houdt. Wanneer je nu al net meer weg gaat, zal de zwangerschap wss nog heeeeel lang gaan duren in jouw ogen. en in die van je vriend. Ander verhaal wanneer het niet meer kan door redenen.