urine zelf gestickt: eiwit

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miepje81, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje81

miepje81 Lid

14 mrt 2011
    42
    0
    0
    NULL
    noord-brabant
    Hoi,

Ik ben morgen 30 weken zwanger en nog steeds zeer regelmatig misselijk e.d. Daar ben ik ondertussen wel aan gewend. Gisteren voelde ik me echter erg naar, ook wat buikpijn bovenin, onder mijn borsten zeg maar, en gisterenavond dacht ik dat ik flauw zou vallen. Nu heb ik zelf een koker met teststaafjes ivm blaasontsteking die ik nu 2x heb gehad, kan ik zelf checken. Die gisteren en vanmorgen gedaan, en ze verleurden voor het eerst bij de proteinen. Daar schrok ik eigenlijk wel een beetje van, en vroeg me af of ik daar iets mee moet doen. Vannacht goed geslapen en lang uitgeslapen, en echt nog niks uitgevoerd vandaag, en nu gaat het wel. Maar ben wel onzeker nu.

Alvast bedankt!

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Had je van te voren van onderen schoon gemaakt? En mid stream urine (middelste van de urine) opgevangen? Anders kan het namelijk ook veroorzaakt worden door afscheiding, daar zitten ook eiwitten in.
    Neem contact met je verloskundige op zodat zij de bloeddruk kan meten en je urine kan controleren.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina