Kleinere en pijnlijke tepels

Discussion in 'Voeding' started by Duveldraakje22, Jun 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hoevaak drinkt ze op een dag?

De eerste periode met een baby is ook erg vermoeiend. Ik vind de eerste 6 weken met een baby dan ook niet zo leuk... pas na die 6 weken als je zelf een beetje op verhaal bent gekomen en je wat gewend bent aan je kind en het ritme ed kon ik er beide keren echt van genieten en nu na 4 maand is ook de ergste vermoeidheid weg, ook omdat hij nu begint door te slapen.

Krijg je nog veel kraamvisite? Misschien anders ook een idee die wat af te houden... jij en je kindje staan voorop he.

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    We krijgen de komende dagen geen kraamvisite meer. Probeer nu weer een beetje regelmaat te krijgen voor mezelf en mn meisje. A.s. zaterdag wil ik pas weer wat visite laten komen. Anouk gaat natuurlijk voor alles!
    Gelukkig loopt de BV nu weer wat beter. Gisteren heeft ze nog 1 flesje met afgekolfde melk gehad en om 22:30 kreeg ze weer de borst. Dat ging gelukkig goed. Vanacht is ze wel 2 keer gekomen, maar dat vind ik niet zo erg. Het ritme begint nu tenminste weer een beetje terug te komen.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Bumbaloe

Bumbaloe Actief lid

Jun 1, 2007
    372
    0
    0
    wat goed 100 cc gekolfd. dat is echt al veel zeker als het een eerste keer is want aan kolbven moet je wennen.
    Helaas geeft de behandeling van spruw geen garanties op beter slapen. Ik heb 2 kindjes gehad die tot ze 3 maanden oud waren overdag slecht sliepen. Maar dat wordt vanzelf beter. En achteraf lijkt het allemaal erg mee te vallen, achteraf pas he, niet als je er midden inzit.
    Maar je bent heel goed bezig. Voeden als ze zichzelf meldt is zo wie zo de beste methode om bv te laten slagen. Ritme kan even op zich laten wachten dat komt pas tussen de 6 en 12 weken.

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Duveldraakje: hoe is het nu ? Voel je je al wat beter ?

Share This Page