Lichte streep op ovulatietest op dag 34!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ha meiden,

ik snap er niets meer van. Eerder postte ik al dat ik 12 ovulatietesten had versprutst en nog geen eisprong had gespot.

Nu signaleerde ik de laatste dagen meer slijm dan normaal en dahct ik: kom, laat ik er nog eens een testje tegenaan gooien. Je weet het niet. En wat denk je? Een licht streepje. Wat moet ik daarnu van denken? Zit dat LH-hormoon altijd in je urine? Of zat ik idd in de buurt van mijn werkelijke eisprong. Het was tenslotte dag 34!

Ik wil het zo graag weten omdat ik wil weten wanneer ik ongesteld moet worden. Anders is het zooo onzeker allemaal.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het kan zijn dat je ovulatie nu pas of net pas heeft plaats gevonden. Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt.
    Bij mij staat er soms ook een vaag streepje, terwijl er geen ovu plaatsvindt. Het schijnt dat veel vrouwen altijd wel wat lh in de urine hebben.

Mocht de ovutest positief zijn (dus teststreep (even)donker als controlestreep), dan heb je je eisprong of kun je ok nog zwanger zijn. (ovutest geeft ook we positief bij zwangerschap).

Aangezien de streep nog vaag is, denk ik niet dat dat het is (ik wil je geen valse hoop geven). Succes!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    hoi druif,

Ik had vorige ronde steeds allemaal lichte streepjes (LH zit meestal klein beetje in urine) en tussendoor steeds een paar die iets donkerder waren. (maar niet even donker als de controle streep) Ik dacht toen dat ik mijn ei gehad had en ben gestopt met testen. Op dag 36 van mijn cyclus opeens erg veel eggwhite (vruchtbare afscheiding) en toen weer een test gedaan. Deze was mega positief, dus je kunt best zo laat in je cyclus nog een eisprong krijgen hoor!
    Deze ronde had ik hem op dag 24, dus ik ben vooruit gegaan.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
    olga

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hey druif,

ik heb ook pas op dag 29 een positieve test gehad. ik heb eerst met de persona getest maar die miste mijn ei, toen over gegaan op de mat care van deze site en helaas nog geen ei. het weekend heb ik de digitale van clearbleu gekocht en eindelijk gister een smiley! misschien een tip voor jou om het digitaal te doen, dan is het duidelijk wel of geen smiley en niet dat vage wel duidelijke streep of minder duidelijke streep. ik geef toe dat de digitale wel prijzig is maar het heeft mij goed geholpen!
    Succes!

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    LH-hormoon komt altijd in je urine voor alleen vlak voor je ei heb je dan een piek. Als je test maar een dunne lijn geeft dan heb je denk ik geen eisprong. Je zegt een poosje niet te hebben getest dus je hebt grote kans dat je hem gemist hebt. Maar je kan natuurlijk altijd klussen ;)
    Om zeker te zijn zou je alsnog een digitale test kunnen doen. Ik gebruik ook de digitale en die werken echt super!

Btw pluys, ik had gisteren ook een smiley. Hopelijk krijgen we allebei over 2 weken een positieve test!

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @ wieffie spannend! we gaan gelijk op! we gaan heel hard duimen dat we de komende 9 maanden geen :evil: :evil: op bezoek krijgen ! weet je al op welke datum je gaat testen ?

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja dat zou mooi zijn zeg, 9 maanden geen :evil: ! Ik denk dat als ik de 15e niet ongi ben dat ik dan ga testen. Voor mijn gevoel zou ik dan eigenlijk de 13e ongi moeten worden.

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb 14 maart mijn NOD dus dan zou ik de 15de een testje kunnen doen. spannend hoor allemaal !

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Leuk, kunnen we samen testen ;) hahaha!

10. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik wil niet vervelend zijn, maar heb zelf ook ovu testen gebruikt (mat care). Het streepje was superlicht, en werd maar niet donkerder. Maar toch zwanger.

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik wil niet vervelend zijn, maar heb zelf ook ovu testen gebruikt (mat care). Het streepje was superlicht, en werd maar niet donkerder. Maar toch zwanger.

12. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Dan ben je dus zonder je eisprong gevonden te hebben zwanger geworden? Dat kan natuurlijk! Misschien is je eisprong eerder of later geweest. Dat kan natuurlijk. Iig gefeliciteerd.

Om zeker te zijn gebruik ik liever de digitale omdat die geen "misschien" als optie heeft.

14. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hm, blijkbaar is er soms geen pijl op te trekken, gezien ook jullie reacties.

Vandaag heb ik er maar een testje tegenaan gegooid, maar zoals ik eigenlijk al verwachtte was die negatief. Nu maar weer afwachten ...

Deel Deze Pagina