Kleinere speen

Discussie in 'Voeding' gestart door MarionM, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik had het dus ook met de zelf steriliserende fles van difrax, dat is ook een brede fles met brede speen, dus ik denk dezelfde als die jij hebt Eve. Bij mij drinkt hij daar nu ook langzamer uit! Daarnet had ik de avent fles weer een keer gebruikt en toen dronk hij weer 5 minuten, en met de difrax fles nu al meerdere keren zeker 20 minuten!

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    dodie speen van 0 tot 4 maanden ! Echt een optie

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Testresultaat Etos 0-3 mnd speen met klein gaatje: Fynn kon hier echt niet mee overweg. Hij kreeg er bijna niks uit en moest er gewoon van huilen. Op zich gaat het dan wel lekker langzaam maar meneertje werd er niet blij van. Bovendien kwamen er allemaal luchtbelletjes in de fles tijdens het drinken. Lijkt me ook niet okay. Deze gaan dus de prullenbak in. Volgende keer de Kruidvat-test.

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Die belletjes zijn juist goed. Dat wil zeggen dat de fles geen vacuum zuigt. Als je de dop iets minder strak draait?

5. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Heeeeeey ik ben en flessen goeroe en van die brede difrax weet ik niks van?

Ik heb zo groene smalle, met zo smal speentje met een S erop, de fles heeft zo slinger erin!

Ik wist echt niet dat difrax ook brede flessen had :confused: :(

Waar heb jij die gekocht? :) Misschien is het ook wat voor semmetje, meneertje drinkt nu nog steeds binnen 6 a 7 minuten zijn fles leeg.

Gaan we weer, ik denk dat ik mijn man maar alvast moet inlichten dat mijn flessen fobie er weer aankomt :)

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    @ Patricia :) :) :) zo herkenbaar

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @juudje: ik had de dop wat losser gedaan maar toen ging de fles lekken :(

@patricia: heb de fles bij het Kruidvat gekocht. Maar heb ze ook wel bij de Etos gezien. Op de site van Difrax kun je em bekijken.

8. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou van mijn man mocht ik geen fles of speen kopen, maar heb het toch lekker gedaan hahahaha

Sem doet er nu bijna 10 minuten over en dat zonder fopspeen tussendoor :)

Dus als ik hem nu 5 minuten laat drinken 1 a 2 minuten zonder dan red ik makelijk de 12 minuten wel nu!
    Nu alleen te hopen dat meneertje niet nog sneller gaat drinken :D

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Patricia: haha...ik moet elke keer weer om jou lachen. Zie het gezicht van je man helemaal voor me :D Maar je hebt iig weer tijdwinst geboekt! Ik had gisteren een nieuwe speen van Difrax maat S in gebruik genomen (die kende ik al maar blijft toch een favoriet). Maar Fynn bleef maar zuigen en er kwam echt helemaal niks uit. Ging dus wel eeeeerggg langzaam. Ik die speen es goed bekeken en geprobeerd om er water doorheen te knijpen. Lukte ook niet meteen. Pas na een paar keer onder hoge druk water er door heen te persen ging ie open. Kennelijk was het gaatje nog niet helemaal open. Arm kind :(

Deel Deze Pagina