Toppic zegt het al: wat zal ik doen? De jongste mag maandag uit haar gipsbroek na een heupoperatie. Het kdv heeft het zo top opgepakt om haar inclusief een ziekenhuisbedje gewoon lekker daar te laten komen spelen en slapen. Niets te veel moeite voor de meiden, lastiger verschonen, een ziekenhuisbed huren, entertaining van een liggend kind enz. De afgelopen twee jaar zijn ze al zo fijn en meedenkend met ons meisje omgegaan.
Wat fijn dat jullie kdv zo goed voor jullie meisje hebben gezorgd! Laten weten dat je blij bent met de juffies is altijd fijn! is voor hun een complimentje dat ze hun werk goed doen! Wij hadden laatst van een gezin (oudste bij ons, mama zware zwangerschap, lange opname) heel lief wat koekjes gekregen ('kanjerkoekjes-->stroopwafeltjes) met een briefje jullie zijn kanjers bedankt voor de goede zorgen enz. Vooral dat briefje vonden we echt heel lief! Fijn om gewaardeerd te worden en we hebben met alle liefde voor hun kindje gezorgd en met hun meegeleefd. En het was bijzonder om terug te horen dat het voor hun ook een steuntje in de rug is geweest
Een kaartje, dat zouden wij ook heel erg waarderen! Altijd fijn om te horen en te lezen dat een kdv (de pm'ers dan) goed zijn werk doen Maarree stiekem, is wat lekkers erbij ook heel fijn haha
Wat lief dat je ze wil bedanken voor n goede zorgen! Mss kun je bij n chocolaterie n plaat van chocolade laten voorzien van n tekst, ze hebben vaak ook kant en klare met bedankt ofzo erop.
Dank dames, het zal wel iets lekkers bij de thee/koffie worden. Het lijkt van zelfsprekend dat een kdv extra zorg op zich neemt, maar voor dit zestal is blijkbaar niets te gek. Ze zien niets als probleem maar alles als uitdaging
Toen mn dochter 1 werd heb ik een bad/douche setje gekocht en een chocolade reep. Dit is natuurlijk een andere situatie. Maar mijn dochter was(is) een moeilijke slaper en ik wilde niet dat ze huilde. Dus toen ze nog een stuk jonger was hebben ze haar soms gewoon op de armen laten slapen etc etc. En ze zijn ook erg lief, dus tja vond wel dat ze wat verdiende haha. Wel superfijn dat de juffies op het kdv zo zorgzaam voor jullie dochter is geweest. Ik zou inderdaad naar een chocolaterie gaan een een persoonlijke chocolade reep of iets laten maken/halen. We boffen soms maar met de juffies he