Luxeprobleem... Sint kado's

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door timafem, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timafem

timafem Actief lid

14 mrt 2013
    164
    0
    16
    Man, wat vind ik het elk jaar weer moeilijk...
    Zoon is 5,5, dochter wordt op 5 dec. 4 dus heeft een dubbele lading kado's nodig. Dochter 2 is ruim 1,5...

Maar wat geef ik die kinderen in vredesnaam???
    Vind zoveel speelgoed plastic meuk, veel hebben we al. Helemaal voor de jongste. Wat geef ik die nu nog voor kado?

Iemand inspiratie?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ooooh lastig he? Hier 3 kinderen van 18, 4 en 2.

Die van 18 krijgt een heel mooi messenset (leert voor kok en wil dat erg graag) gelijk mooi voor zijn uitzet, die van 2 krijgt als groot cadeau een toettoet bouwplaats. Maar voor dochter van 4,5 jaar....ik weet echt niet wat ik moet halen.

daarbij krijgen ze ook wat kleine dingetjes en nuttige dingen als sokken en pyama, maar een wat groter cadeau? ik weet het niet, dus lees hier maar mee, misschien krijg ik een idee.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Niet een specifiek iets en wil ook geen reclame maken maar ik zit al weken op ilovespeelgoed te kijken. Veel houten speelgoed, slellen, knutseldingen enz,... Veel bekend maar ook veel onbekender speelgoed.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn oudste krijgt een mooie 2e hands fiets, tweeling van bijna 4 samen de duplo treinbaan 2e hands voor pakjesavond als groot kado. Als ze jarig zijn, krijgt C rolschaatsen en D kinetic sand.

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Moeilijk moeilijk! Toevallig heb ik net weer rond zitten zoeken op internet. wij vieren het met familie op 4 plekken dus ja voor alle4 moet ik iets verzinnen, kan moeilijk met niets aan komen omdat ik het niet meer weet;) mijn ouders kopen wel zelf maar heb wel moeten zeggen wat ze wilt.

Van ons krijgt ze een keukentje en daar doen wij bij familie dus wat accesoires bij. Kookschort, ontbijtsetje, theesetje etc. Verder nog een kinderstoel voor der pop en had een leuke step gezien in de aanbieding, alvast voor de zomer :) verder nog wat kleine dingen, zoals voor der duplo, spelletje, puzzel... ben vanavond toch een eind gekomen, maar zo moeilijk, want ze speelt overal maar even mee. pop springt er bij haar nu uit maar over een paar weken kan dat opeens weer der duplo zijn!

Succes!

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Hier ligt in de kast:
    Day & Night (Smartgames, hebben heel veel leuke spellen voor alle leeftijden!)
    Gereedschapskistje
    Kinetic sand, plus wat schepjes en vormpjes
    Electro
    Waar is Wally boek :D
    En als groot kado voor mijn autogekke decemberkind een houten garage, een die je ook kan combineren met de Ikea treinbaan.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier beide meiden een baby born met flesje en pyjama.
    Hier veel strijd dus beide maar t zelfde om ruzie te voorkomen.
    Tweedehands al wat spullen op de kop getikt. Voor de oudste mini loco, ik leer lezen en Poepie knor spel. Voor de jongste Knappe koppen en een fisher price kassa.

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    In jongen speelgoed zit ik totaal niet maar voor je dochter zijn misschien spellen leuk? (Kroko loco van speelkwartiertje, lotto, bolle big, poepie knor, mini loco). Of kinetic sand/super sand? Als het een poppenkindje is (maar je die al voldoende hebt) is misschien furreal friends leuk? Het aapje of de poes bijvoorbeeld?
    Ik heb nooit zo'n moeite met kado's verzinnen haha! Al vind ik het voor de jongste moeilijker (2e meid), vind het zonde om nog een berg 'babyspeelgoed' erbij te zetten...

9. fafa

fafa Niet meer actief

Voor de jongste vind ik het ook moeilijk. Die krijgt ook gewoon wat praktische dingen (zoals een nieuwe slaapzak) die ik anders toch wel had gekocht. Kind heeft zelf toch nog geen benul van sinterklaas.

En ik probeer wat dingen te vinden die lang mee kunnen. Zo vind ze het bijvoorbeeld leuk om dingen op haar hoofd te doen, dus een gek hoedje, petje, kroon is nu al leuk voor haar, maar kan straks gewoon in de verkleedkist. Kunnen ze nog jaren mee doen.

10. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Wij kregen vroeger naast speelgoed ook praktische dingen en die traditie gaan we nu met onze kleine man voortzetten. Denk aan een nieuwe pyjama, pantoffels, dekbedovertrek, sokken, muts...

Deel Deze Pagina