Kleinigheidje voor buren ivm 'overlast'

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 18 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzuster

Nachtzuster Actief lid

20 sep 2016
    140
    0
    16
    Ziekenhuis
    Echt harstikke lief. Mogen de meeste mensen eens een voorbeeld aan nemen! Heel netjes!

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Lief idee, ik zou het ook doen mocht het nodig zijn.

Onze buren maken meer lawaai dan wij en ze hebben in het begin ook regelmatig hun excuses aangeboden. Het hoort er nou eenmaal bij, en we weten dat ze ook niet op de stoep staan als onze meiden eens een driftbui hebben.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Inderdaad attent, dat kunnen ze vast waarderen.

4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.268
    417
    83
    Ik doe dat regelmatig. Niet omdat ze last van ons hebben want wonen vrijstaand. Maar omdat ze regelmatig oppassen, buurman is al twee x in acute situatie met me naar hap gereden. Ik geef het dus puur uit waardering dat ze er altijd voor ons zijn (willen ze eigenlijk wel niet)...
    Dus ik zou het zeker doen!

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    S kan ook soms lekker krijsen snachts, buren slapen naast onze kamer en hebven zelf 2 huilbaby's gehad. De buurvrouw wil ook na een paar doorwaakte nachten nog wel eens aanbieden om even op te passen of een boodschapje mee te nemen, superlief!

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Leuk idee toch, een kleinigheidje.

Maar waar ik niks van snap is mensen die maandenlang wakker worden van een huilend buurkindje. Hebben jullie dan echt nog niet bedacht dat oordoppen bestaan? :(

7. Aries

Aries Niet meer actief

Heel lief idee. Ik denk dat het niet uitmaakt waar je precies mee aan komt, het is een heel attent gebaar en wordt vast gewaardeerd. En zo open je nog een keer het gesprek mochten ze zich er inmiddels wel aan ergeren. Niet dat je er wat aan kunt doen, maar het lijkt me als buren in ieder geval fijn om te weten dat er aan wordt gedacht en dat je het zo waardeert dat ze begrip voor je hebben.

8. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Super lief idee en ondanks dat ik denk dat ze, gezien haar eerdere reactie, het echt niet nodig vind ze het zeker kan waarderen. Hier gelukkig heel goed geïsoleerde huizen want onze buurvrouw slaapt ook naast de kamer van onze dochter. Als we elkaar spreken dat vraag ik het weleens maaar ze zegt nog steeds dat ze er absoluut geen laat van heeft. Laatst was haar jongste 18 geworden toen vroeg ze ook of we er geen last van hadden gehad (absoluut niet). Dan zeg ik ook gewoon lachend wacht maar tot die van ons groter zijn;).

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou zelf nooit met oordoppen willen slapen, dan kan ik mijn eigen kinderen niet horen en hoor ik het misschien ook niet als er iets is (brand, inbraak).

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Een heel lief gebaar en ze zullen het zeker heel erg waarderen! Doen dus :)

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Exact.

12. Jebb

Jebb Niet meer actief

Nou we hebben het net aan de deur gebracht. Buurvrouw was heel begripvol en gaf aan dat haar dochter vroeger ook zo'n fase had. Geeft mij toch een wat fijner gevoel..

Deel Deze Pagina