Tooske en Bastiaan verwachten eerste kind 19 augustus 2006, 12:02 (5 reacties) AMSTERDAM (ANP) - Tooske en Bastiaan Ragas verwachten hun eerste kind. Het management van de presentatrice bevestigde zaterdag de zwangerschap. Het kind wordt begin volgend jaar verwacht. Tooske en Bastiaan trouwden in juni vorig jaar in Zuid-Frankrijk. Vrijdag maakte de AVRO bekend dat Tooske en de omroep uit elkaar gaan. De presentatrice wil zich richten op grote amusementsprogramma's. Dat kon de AVRO haar niet langer bieden. In Duitsland presenteerde Tooske het afgelopen televisieseizoen Idols. Bastiaan en Tooske leerden elkaar kennen tijdens de musical De Drie Musketiers, waarin ze beiden speelden. De laatste tijd richt Bastiaan zich vooral op zijn muziekcarrière. Leuk!...Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd allebei.Ze zal een goeie moeder zijn denk ik Vind het wel bij haar passen Fijne zwangerschap Liefs Happy
Ik las het op de internetsite van de Telegraaf. Persoonlijk vind ik Tooske niet leuk, maar ik gun iedereen het beste ook hun. Gefeliciteerd Bastiaan en Tooske! Mirre
Ik las het op nu.nl, maar wat ik wel vreemd vind..... er stond dat ze 15 en een halve week zwanger is (ik morgen 16 wkn), en dat ze in januari '07 een baby krijgen. (ik ben 4-2-07 uitgerekend). Gek toch??
Ik vind het erg leuk voor hun, maar als je mij vraagt wie vind je één van de meest irritante vrouwelijke BN'ers, dan komt de naam Tooske als eerste in mij op, ieuwwwww!!!
Tooske is ook niet bepaald mijn favoriet maar vind het natuurlijk wel heel erg leuk voor dat ze zwanger is. Silly
Ik ken haar niet,dus kan ik geen oordeel over haar vellen, maar ze spreekt me niet aan zoals ze overkomt.... Ik vind het wel leuk voor haar dat ze nu zwanger is.
De Telegraaf citeerde : "et heeft even geduurd, maar et is nu toch zover !" Dus ook Tooske heeft even door moeten klussen schijnbaar