Ik zit er over te denken om voor elk kraambezoek een kleinigheidje te geven. Heeft iemand een leuk idee?
Ik had gehoord van iemand die kleine badeendjes deed die kan je bij badeendwinkel.com kopen en zijn zo rond 1 euro het stuk geloof ik.. dat vond ik wel superleuk.. Wij geven geen cadeaus vind het maar een rare gewoonte om cadeaus aan trouw en geboortevisite te geven
Ik geef ook niks, heb genoeg te doen en zo blijf je bezig joh. Ik geef ook geen kadootjes op mijn verjaardag aan mijn visite Er staat lekkers op tafel en thee en koffie en fris.
Een zelfgebakken moederkoekje? Je kunt wel veel ideeën opdoen als je googlet op 'suikerbonen' of 'doopsuikers'. Er ztten hele leuke dingetjes bij heb ik al gezien.
Die is idd leuk! Denk alleen niet dat ik zoiets wil doen, geboortekaartjes alleen al kosten genoeg wat mij betreft en vind dat ze ook best blij mogen zijn met beschuit en muisjes
Zelfde gedachte hier Heb al een supertof geboortekaartje, krijgt ook iedereen al en verdwijnt wrsch bij de meesten in het oud papier doosje En dan beschuit met muisjes, en de grote zussen trakteren op school lange vingers gedoopt in blauwe muisjes, nou nou zo kan ie wel weer hoor
Toch vind ik het ook heel leuk en ga ik het ook doen! Ik weet ook alleen nog niet precies hoe of wat? Ik houd dit topic maar goed in de gaten hihi.
Ja hier ook! Niet ook nog es een kleinigheidje hoor! Kan wel bezig blijven! Beschuit met buisjes moet maar genoeg zijn En Shirin trakteert op school muffins met blauw/witte muisjes erop
Haha dat zou wat zijn, op het geboortekaartje een envelopje afbeelden met de tekst "komt u op kraamvisite bij ons Jobje (Jobje kan, het is tenslotte zijn/haar eerste verjaardag) zorg dan voor een goed gevuld envelopje"
Me to! En dan hoop ik ook nog dat het niet teveel kleertjes in absoluut niet mijn smaak zijn of niet de goede maat/seizoen
Geld? Ik heb nog nooit geld gegeven wanneer ik op kraambezoek ging, ook niets ontvangen toen ik kraamvisite kreeg. Wij geven ook geen kraambedankje hoor. Een kaartje sturen we op en ze mogen met lege handen komen als ze willen (ik heb toch alles al) als ze maar niet te lang blijven haha
Ik wil ook een bedankje doen Gaan denk zelf doosjes met tekst in mekaar zetten en daar in snoepjes Is niet duur kost alleen wat tijd Kijken of ik het voorbeeld in mijn album krijg
mijn schoonzusje heeft op de kunstacademie gezeten, en kan hartstikke mooi/goed tekenen. haar hebben we gevraagd om een geboortekaartje te ontwerpen, de tranen liepen haar over de wangen... ze mag dan zelf wat leuke ontwerpen maken, en dan kiezen we zelf uit wat we mooi vinden.
En dan hoop ik ook nog dat het niet teveel kleertjes in absoluut niet mijn smaak zijn of niet de goede maat/seizoen [/quote] dat is het probleem bij de meeste, kleren krijgen die niet jouw smaak zijn. tis praktischer om bonnen te geven/krijgen, maar dat is weer niet origineel..