Ik heb op dit moment al echte trek in vanalles zoet, zout, zuur. Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben. Mijn vriendin vertelde dat je dit pas later in je zwangerschap krijgt maar ik ben pas 6 weken zwanger. Of hoort dit ook bij de zwangerschapssymptomen? Het is wel zo dat ik vandaag hele erge trek heb in dit en dat ik er morgen van walg en weer helemaal iets anders wil eten. Groetjes Kim
Daar had ik in het begin van mijn zwangerschap ook al last van hoor... toen ik 7 weken zwanger was had ik een week lang echt elke dag trek in sellerie salade en nu moet ik er niet aan denken om dat te eten dus ik denk wel dat dat kan kloppen hoor.... Je kan toch ook al vanaf het begin erg misselijk zijn dus waarom zou je deze symptoom niet kunnen hebben hihih
gek is dat he dat je het ene moment ergens trek in hebt en dat je het andere moment bijna moet kotsen als je er aan denkt hahaha vind het wel grappig...
ik heb vanmiddag boodschappen gedaan. Mijn lijstje was nog niet eens zo lang, maar wat ik toch allemaal in mijn kar heb gegooid! allerlei lekkere dingen waar ik in een keer zo'n zin in had toen ik ze zag liggen in de schappen. hahaha ventje zal wel niet blij zijn want de boodschapen zijn zo aardig duur. maar ja, dan doet hij ze misschien voortaan! en tot die tijd kan ik lekker genieten van al die lekkere dingen! eetze dames
hee sancho, hier ook! ik had altijd overal wel zin in, maar nu eet ik alleen omdat ik weet dat het moet..als mijn buikje begint te knorren ofzo. Echt al het eten staat me tegen, heb niet heel erg last van misselijkheid, maar echt gewoon geen zin in. Groetjes Suus
heb hier ook niet echt veel zin in eten maar inderdaad doe het omdat het goed voor ons is.... en soms denk ik ik hoef niet nog een beetje maar doe het maarwel..... Zag gisteren op de weegschaal dat ik 1 kilo was afgevallen