Energie vergelijken waar begin je?

Discussie in 'De lounge' gestart door mammz, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ga toch eens kijken of het goedkoper kan maar waar begin ik?

Kwam oxxio in controle tegen, lijkt me super om inzicht te hebben via de app wat je verbruikt! Maar ik vertrouw het nooit zo als ze vanalles weg gaan geven.. iPad heb ik al dus zou dan voor het pakket gaan zonder.
    Maar zit je er ook weer 3 jaar aan vast!

Hoe pakken jullie dit altijd aan?

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Tot nu toe twee keer overgesloten via Energie vergelijken van alle leveranciers op Gaslicht.com.

Kies inderdaad nooit voor een 'cadeautje' maar altijd voor een bonus van bijv. 200 - 300 euro. De energieprijzen schelen nl. nauwelijks dus je winst zit voornamelijk in die bonus. En zoals je zelf al zegt: alleen voor een contract van 1 jaar gaan. Op deze manier kun je ieder jaar overstappen en weer een bonus incasseren.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'de lounge'

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb me ingeschreven bij de energieveiling van vereniging eigen huis. Als ik daar de prijs van heb ga ik vergelijken met gaslicht.com. Vorig jaar overgestapt met de energieveiling van de ANWB en dit was toch echt goedkoper aangezien ik een welkomstbonus van 360 euro kreeg (wordt verrekend bij de jaarafrekening). Je moet dus echt een jaar blijven. Je moet wel oppassen met die energieveiling van de VEH want je word automatisch gratis een jaar lid, maar je moet dan niet vergeten op tijd je lidmaatschap op te zeggen. Anders ga je betalen, maar goed dat kun je ook direct doen.

Op kassa hadden ze trouwens uitgerekend dat je bij Oxio 400 euro meer betaald als via gaslicht als je de prijzen vergelijkt voor een huishouden. Dus die iPad betaal je gewoon zelf. Puur een lokkertje. Was afgelopen zaterdag een aflevering over energie.

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx voor de tips ik ga me er eens in verdiepen!

Idd slim om elk jaar te wisselen dan!

Die bonus.. Word aan het einde verrekend en wat nu als je niks terug hoeft te betalen krijg je het geld dan terug?

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had dat vorig jaar bij Energie Direct idd wel zo.
    Nu bij Greenchoice heb ik een speciaal actietarief en geen welkomstbonus verder, dus nu heb ik gewoon een lager maandbedrag.

Deel Deze Pagina