Hey hallo, Vandaag iets uber stoms gedaan....altans ik kon er eigenlijk niets aan doen, maar het is niet erg handig. Ik liep met de wasmand tegen de kast aan en toen is mijn tepelpiercing blijven hangen aan de wasmand (vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg...echt super stom) Met als gevolg dat mijn tepel ingescheurd is (een stukje) veel pijn natuurlijk en wat bloed.... Nu maak ik me wel zorgen over de gevolgen.Wat als het gaat ontsteken zit niet echt op antibiotica te wachten ofzo!En kan dit gevolgen gaan hebben voor borstvoeding tegen die tijd? Heeft iemand toevallig iets soort gelijks mee gemaakt?En wat kan ik nu zelf nog doen? Moet ik wel of niet een dokter bellen....weet ut niet Liefs Verrassingsei
Nee het maakt niets uit voor de borstvoeding. Wel kan het zo zijn dat er meer/sneller melk uit je tepels komen omdat het 'gat' groter is.
@lydia1986 Het is ook echt auw, nu moet ik wel eerlijk zeggen dat het vandaag eigenlijk geen zeer meer deed, maar nu wel weer....dat komt omdat mijn vriend het ook wilde zien en ik er toen aanzat natuurlijk. En natuurlijk ga ik wel naar de dokter als het zeer blijft doen hoor, zou stom zijn als ik dat niet deed hahahaha, maar liever niet natuurlijk! @MvLiam pfieuw...gelukkig maar dat dit geen gevolgen zou moeten hebben, wil erg graag borstvoeding geven als dit lukt! Nu schiet mij alleen iets te binnen, namelijk dat normaliter een tepel er 9 maanden over doet om te genezen bij een tepelpiercing...zou dat nu met dit nieuwe wondje ook het geval zijn?
aaahhh is het eerste wat ik denk!!! Ik heb een hele erge kloof gehad aan de rand van mijn tepel echt een flinke scheur, in het begin va de bv en dit heelde ook wel wat langzaam maar ik denk dat het heus wel is geheeld hoor over 9 maanden...
Ken hhet gevoel een beetje we hebben een puppie.. en die slaapt dus altijd bij ons, ging ik me laarzen uit trekken (hhad boven kleding al uit) en mijn hond beet keihhart in mijn tepel verder niet meer bij nagedacht... en me tepels deden tochh zeer.. ik d8 ben zwanger.... ik kijken paara dagen terug.. en zat er een hhele bult op... ik kijken.. knapt die los.. allemaaal pushh en etter en bloed... meid.. even aankijken.. desnoods even met natte(steriele) gaas erop.. en snachht an de luchht laten drogen
Wat mij het eerste binnen schoot,hoe ga je borstvoeding geven met zn piercing?Haal je hem er dan uit?Ik wil ook zooooo graag zn piercing maar als ik ooit zwanger word,dan moet die er misschien uit omdat ik dan toch wil proberen borstvoeding te geven. Succes,en denk ook even een nat gaasje er op houden,en goed schoon blijven houden,en zodra je geen bh hoeft te dragen die gelijk uit doen
Ik heb hem er gewoon uitgehaald en hij is nu bijna dicht helaas! De borstvoeding is hier niet gelukt..maar dat kwam niet daardoor. Finn had na 2 dagen nog niets gedronken en had hoge koorts...en midden in de zomer vond de kraamhulp en de vk dat niet zo goed. Helaas! Het grappige is dat ik bij die borst helemaal geen last van stuwing enzo heb gehad! Het liep er gewoon uit door de gaatje van de piercing! Had een hele natte plek aan 1 kant na die 3 dagen...was zo raar! Hahaha! En ik had ook 1 hele dikke opgezette borst...en die waar de piercing in zat was gewoon! Ik denk dat het sneller heelt nu hoor! Het is natuurlijk niet echt een gat! Heb je er veel last van?
Ik heb mijn piercing eruit gehaald toen ik met zwangerschapsverlof ging. Een klein tijdje geleden heb ik nog eens gekeken of de gaatjes nog open waren. Mocht ik willen, dan zou ik hem er zo weer kunnen insteken, maar ben mijn piercing kwijt Ik vond wel dat ik hem er redelijk gemakkelijk in kreeg. Ik had ingetrokken tepels bij het geven van bv (aan beide tepels, terwijl ik enkel links een piercing heb) dus ik weet niet of dat ermee te maken zou hebben. Ik heb zelf geen ervaring met wondjes aan de tepels. Wellicht helpt het om er bepanthen aan te doen en wat hier eerder gezegd is, topless rondlopen Veel succes in ieder geval!
iewwww kreeg gelijk een draaiing in de maag toen ik het las ik heb al zulke gevoelig tepels zou er niet aan moeten denken hoop dat het snel geneest xx
Autsj! Ik voel het bijna met je mee! Hoe gaat het nu? Hoop voor je dat je snel genezen bent... is toch wel een erg gevoelig plekkie zeg maar..
Heeey meiden, Allereerst iedereen hartstikke bedankt voor het medeleven! Dat kan ik erg waarderen. Ten tweede even een update: Mijn borst is nog steeds wel wat gevoelig, maar het gaat al stukken beter... Er loopt nog wel wat wondvocht en bloed (sorry voor de details)uit, maar goed ik spoel hem gewoon 2 keer per dag met water en dat gaat nu goed. Ik verwacht verder ook geen problemen, aangezien het al een paar dagen terug is en er geen ontsteking of iets dergelijks bij aan het komen is. Wat betreft het topless rond lopen, dat vind mijn vriend niet erg hoor hahahaha, maar werkt wel het beste natuurlijk dan geneest het wel sneller. En als ik borstvoeding ga geven dan haal ik ze er gewoon uit of misschien al tijdens de zwangerschap...dat ligt er aan hoe het aan voelt natuurlijk. Als ze dan dicht groeien zie ik dan wel weer, maakt voor mij niet uit. Liefs Verrassingsei