Betaalbare badpak 80F

Discussion in 'De lounge' started by Bonkie, Jul 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik ben met spoed opzoek naar een badpak in maat 80F.
    Kan het nergens vinden. Prijsklasse het liefst max 50Euro.

Weet iemand waar ik terecht kan, ben inmiddels al bij veel winkels geweest.

Webwinkel alleen als ik achteraf kan betalen (en dus eerst kan terugsturen) of anders een fysieke winkel in ong Amstelveen max 40 min rijden.

Ik houd wel van de badpakken van beachwave.
    In ieder geval geen sportbadpakken het liefst met print of versiersel.

Wie helpt mee zoeken? Gaan over 1,5 week op vakantie.

*kanttekening; ik had dus 2 mooie badpakken gekocht, maar de afgelopen week zijn ze gegroeid?? En ik krijg ze niet over mijn borsten heen, van de week zwemmen en zo ben ik erachter gekomen*

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Ulla popken grote maten voor kleine prijzen.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Helaas vanaf maat 42. Heb zelf 36/38 dus dat is echt te groot.

4. Joes1

Joes1 Actief lid

Jun 16, 2013
    315
    1
    0
    je hebt tankini's waarbij het bovengedeelte voor grote cupmaten te verkrijgen is.. weet alleen niet meer waar..broekje bestel je los, dus die kan je in 36/38 bestellen.

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Ik heb bij C&A een leuke bikini gekocht. Zelfde maat, dus wellicht hebben ze er ook wel een badpak?

6. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Ik heb gisteren wel 15 badpakken bij Wehkamp besteld en ik heb goed kunnen kiezen met mijn cupmaat H/I.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik heb overlaatst eenzelfde soort topic geopend, http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/448780-maatje-36-cup-g-badpak-bikini-issues.html?highlight=maatje+36

Ik heb uiteindelijk een tankini besteld bij lace-lingerie.nl. Hij zit als gegoten, geeft voldoende ondersteuning en bedekt ook alles wat ik bedekt wil hebben ;) Voordeel is bij een tankini dat je het broekje apart kan bestellen.
    Oja het was wel niet goedkoop. Voor de tankini top was ik 80 euro kwijt, bijpassend broekje nog eens 30 euro ongeveer. Je kan een zwart broekje natuurlijk ook gewoon bij de hema kopen voor een paar euro.

Succes!

8. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Otto? Bon Prix? Wehkamp? Neckermann?

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,064
    3,859
    113
    Ik heb dezelfde maat en een van de enige badpakken die redelijk zitten, zijn die van de Zeeman. Kosten geen drol, 7 of 8 Euro met een soort voering en elastiek van boven aan de binnenkant. Echt heel spannend ziet hij er niet uit, gewoon zwart met wit, maar ik vind hem wel prima. Ik koop wel een maat groter dan ik normaal heb, dus als je 40 hebt, zit 42 beter.

Share This Page