Ik ben met spoed opzoek naar een badpak in maat 80F. Kan het nergens vinden. Prijsklasse het liefst max 50Euro. Weet iemand waar ik terecht kan, ben inmiddels al bij veel winkels geweest. Webwinkel alleen als ik achteraf kan betalen (en dus eerst kan terugsturen) of anders een fysieke winkel in ong Amstelveen max 40 min rijden. Ik houd wel van de badpakken van beachwave. In ieder geval geen sportbadpakken het liefst met print of versiersel. Wie helpt mee zoeken? Gaan over 1,5 week op vakantie. *kanttekening; ik had dus 2 mooie badpakken gekocht, maar de afgelopen week zijn ze gegroeid?? En ik krijg ze niet over mijn borsten heen, van de week zwemmen en zo ben ik erachter gekomen*
je hebt tankini's waarbij het bovengedeelte voor grote cupmaten te verkrijgen is.. weet alleen niet meer waar..broekje bestel je los, dus die kan je in 36/38 bestellen.
Ik heb gisteren wel 15 badpakken bij Wehkamp besteld en ik heb goed kunnen kiezen met mijn cupmaat H/I.
Ik heb overlaatst eenzelfde soort topic geopend, http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/448780-maatje-36-cup-g-badpak-bikini-issues.html?highlight=maatje+36 Ik heb uiteindelijk een tankini besteld bij lace-lingerie.nl. Hij zit als gegoten, geeft voldoende ondersteuning en bedekt ook alles wat ik bedekt wil hebben Voordeel is bij een tankini dat je het broekje apart kan bestellen. Oja het was wel niet goedkoop. Voor de tankini top was ik 80 euro kwijt, bijpassend broekje nog eens 30 euro ongeveer. Je kan een zwart broekje natuurlijk ook gewoon bij de hema kopen voor een paar euro. Succes!
Ik heb dezelfde maat en een van de enige badpakken die redelijk zitten, zijn die van de Zeeman. Kosten geen drol, 7 of 8 Euro met een soort voering en elastiek van boven aan de binnenkant. Echt heel spannend ziet hij er niet uit, gewoon zwart met wit, maar ik vind hem wel prima. Ik koop wel een maat groter dan ik normaal heb, dus als je 40 hebt, zit 42 beter.