Hoi allemaal, In de meivakantie willen we graag met ons gezin een week naar Zeeland. We willen graag op een camping verblijven in een stacaravan of chalet. Voor ons als gezin de eerste keer dat we op een camping zullen verblijven. Het lijkt ons erg leuk voor de kids (leeftijd dan 5,3 en 1) Bij voorkeur de zee op loopafstand. Een (binnen)speeltuin op de camping of in de beurt zou ook fijn zijn. Zwembad is geen must, maar wel fijn. Wie o wie heeft leuke campingtips? Qua budget denken we aan ongeveer 500-600 euro voor een week.
Misschien is deze leuk: Camping in Burgh Haamstede, Zeeland | Duinoord | Ardoer.com wordt gerund door een oud klasgenoot van mij van de middelbare school
Wij zijn in september in Roompot Beach in Kamperland geweest en van begin tot einde enorm genoten! Echt een aanrader, werkelijk waar alles was perfect!!!
ik wilde ook camping duinoord zeggen familie van mij heeft er een uitgebouwde tourcaravan staan die ze ook verhuren ideaal binnen 3 minuten sta je aan zee heerlijk.