Ml en ik hadden het leuke idee komende zondag te gaan zwemmen met ons zoontje. Het wordt zijn eerste keer, en op zondag is er speciaal familiezwemmen, dus warm bad.. Ik ben dus net de winkels in geweest voor een zwembroekje en zwemluier, maar.... Nergens te vinden. Het kan toch niet zo zijn, dat je in de zomer, voor een jaar lang, aan maten zwemkleding en zwemluiers moet kopen voor een binnenbad?!? Heeft iemand laatste tijd nog ergens dit in een 'fysieke' winkel gekocht. (zal zeker wel online te vinden zijn, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in) Alvast bedankt voor het meedenken!
Bij de kruidvat hebben ze altijd zwemluiers. En bij de hema heb ik van de week nog zwembroekjes zien hangen.
Hoi Hoi, Ik koop mijn zwemluiers in de supermarkt. De c1000/Ah hadden ze bij ons liggen. Het eerste jaar heb ik mijn dochter alleen een zwemluier aangedaan en geen andere zwemkleding, dus als je nu geen zwembroekje kunt vinden moet dat volgens mij geen probleem zijn. Hoop dat je het kan vinden. succes
Bij HEMA heb ik maand geleden nog zwembroekje gekocht. Zwemluiers heb ik in herfst voor het laatst bij Kruidvat gehaald, maar neem aan dat ze die nu nog wel hebben?
Heb laatst zwemluiers van Huggies gekregen, had ze bij de prenatal gekocht. Badpakje van Next gekregen, maar dat is misschien niet voor zondag binnen. Veel plezier alvast!
Echt waar!!! ben nog bij de hema geweest.. Hangen die dan bij de babykleding(en waar dan?? rompers?? ondergoed??) of bij de badkleding? Kon bij onze hema zo snel niet de badkleding vinden, en had bedacht dat daar vast geen babybroekjes hingen. @bubbels Bedankt voor de tip, mocht ik toch niet slagen met de zwemkleding! Gaat binnenkort eens een kruidvat proberen voor de luiers.. B Bedankt allemaal!!
Ja hoor kv heeft zwemluiers zo ook ah. Bij de zeeman lagen ook zwembroekjes en ook idd bij de hema. Se zullen door de tijd van het jaar niet gelijk bij de ingang meer hangen gewoon even vragen
Bij prenatal laatst nog een zwembroekje voor de kleine in mijn buikk gekocht. Bij hema hangen ze hier bij een schap met babysokjes. Zwemluiers, etos, kv , prenatal, supermarkt jumbo heeft ze ook. en anders in het zwembad zelf 1 of 2 kopen kan ook gewoon hoor.
Bij de kruidvat inderdaad wat al meerdere hier zeggen. En zou het jezelf niet te lastig maken (en de baby ook niet) en alleen die zwemluier aan doen hoor. Zeker bij die hele kleintjes kan dat prima en staat echt niet gek hoor! Veel zwemplezier, dat wordt vast erg leuk.
Hier liggen de zwemluiers standaard in de supermarkt (B). Maar bij Etos volgens mij ook hoor. Zwembroekje hema? Ik moet ook op zoek naar een badpakje voor ons meisje.