Wie weet zo wat welk merk/soort de kleinste magnetron sterilisator heeft ? Wij hebben een kleine magnetron, draaiplateau diameter 22,5 cm en heb van een vriendin een merkloze sterilisator gekregen maar die past er met geen mogelijkheid in
gewoon een diepe diepvriesbak of andere magnetron bestendige bak met deksel gebruiken beetje water erin met de flesjes en je hebt precies hetzelfde. daar hoef je niet speciaal zo'n "sterilisator" voor te kopen. en anders het doodnormale pannetje met water
Daar heb ik dus ook aan zitten denken om een ''gewone'' bak te gebruiken. Dit kan dus wel, ik had het idee misschien is het toch anders dan een sterilisator
Anders gewoon een pannetje is ook heel makkelijk.. Bij de Hema hebben ze ook sterilisatoren misschien zijn die kleiner?
Ik heb een bebe jou sterilisator die is ook niet zo groot (hoogte is 16,5 cm) maar de diameter weet ik niet is vierkant trouwens Deze is het Flessenrek, sterilisator, bottlebox
Hier ook een kleine magnetron en ik heb deze gekocht Quick clean magnetron zakken om te steriliseren | Gewoon Borstvoeding
Waarom wil je zo'n ding? Steriliserenis bij een gezonde, a terme zuigeling helemaal niet nodig! En anders kun je idd ook gewoon een pannetje water gebruiken.
Het wordt door veel kraaminstanties nog wel aangeraden om te steriliseren. i.i.g. de eerste weken. en als ze bijv. ziek zijn of spruw hebben. mijn dochtertje is nu 7 maanden maar ik doe ze minstens 1x week in de magnetron omdat ze een paar x spruw heeft gehad.
Ja, de eerste weken of bij spruw, maar daarna mag alles gewoon in de afwasmachine. Voor die paar weken werkt een pannetje net zo makkelijk. Scheelt je weer een sta-in-de-weg in je kastje.
ik gebruikte van die magnetron-sterilisatiezakken quick clean van medela. dan maakt het formaat van je magnetron niet uit. Als je plateau niet kan draaien, gewoon de zak op de helft van de tijd omdraaien.