ervaring met de hauck duowagen duette

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door peekaboo, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    ik zag de hauck duowagen . heeft iemand hier ervaring mee ?
    ik heb ook een filmpje gezien dat er een autostoeltje op kan maar vind er vrij weinig info over . de reiswieg zou der ook op gaan als er nog een tweede kindje onder zit ?
    het gaat om deze

2. deesiej

deesiej Lid

5 apr 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met deze maar ik heb zelf de Hauck malibu gekocht en ben er voor nu tevreden mee, nog geen baby maar dat gaat niet lang duren hoop ik

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het ziet er wel een beetje plastic uit, beetje buggy achtig vind ik persoonlijk. In nederland zie je dit merk ook niet zo heel veel. Vind de wieltjes ook erg klein en plastic ogen voor het gewicht wat er op gaat komen uiteindelijk. Ik zou gewoon eens kijken of je hem ergens in het echt kan bewonderen. Je moet het voor jezelf bepalen wat je belangrijk vind aan een wagen. Sorry mede juni mama.

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi mamavanA,

Ik heb ook gekeken naar deze wagen en de reacties van gebruikers gelezen, zocht natuurlijk ook een duowagen. Hij leek mij ook wel wat gammel. Ik zou eerder voor de brittax dual gaan, beetje dezelfde prijsklasse. Heb nu zelf de phil en teds gekocht, maar dat wist je al.

Deel Deze Pagina