Ik heb hier echt geen woorden voor. Die vrouw moeten ze opsluiten en nooit meer vrij laten. Arm kind, wat zal ze pijn gehad hebben Waar gaat het heen metndeze wereld. Ik lees iedere dag weer van die gestoorde verhalen. En vooral dat de ouders hun kinderen iets aandoen
Met de strijkplank erbij! Bah! Hoe komt zo'n mens erbij om dat te doen?? Opsluiten en sleutel weggooien!
omg echt wat een gekken deze vrouw moet zelf eens bewerkt worden met een strijkijzer. moet je nagaan als je zelf perongelijk weleens met je hand tegen de strijkijzer aankomt heb je al zoiets van auw en dan dat arme zielige kindje zeg verschrikkelijk!
Ja inderdaad, dat is het eerste wat ik dacht. Ik vindt het al vreselijk pijn doen als ik me een beetje verbrand aan een strijkijzer. Moet je nagaan wat dat arme kindje gevoeld heeft, die heeft wel heeeeeeeel erg veel pijn gehad hoe haalt ze het in haar hoofd om zoiets te doen. Inderdaad opsluiten sleutel weggooien en nooit meer vrijlaten. En van mij mogen ze haar bewerken met een strijkijzer. Ik wordt er helemaal naar van als ik aan dat arme meisje denk. Wat ik ook zit te denken, als die moeder in zoiets in staat is, wat zal die moeder haar kindje nog meer aangedaan hebben? :x Ze hebben van die vrouw een foto geplaatst op internet je ziet al meteen dat dat wijf niet spoort.
schiet zulke mensen maar direkt naar de maan word de wereld alleen maar beter van als de boel grondig opgeruimd word arme meisje ook