wie kijkt dit programma ook wel eens... sommige dingen echt bizar hahaha je zal maar 1200 getallen achter het cijfer pie op kunnen noemen pfff
haha ja inderdaad en hebben jullie zeld zoeits van ik wed dat ik en dat kan? het beste dan haha ik zelf niet eerlijk gezegd
Ik wed dat ik hetzelfde kan als dat jongentje die zijn handen van achter zn rug naar zn buik kon doen zonder zn polsen los te krijgen. Ik kan het zelfs sneller en ook nog weer terug naar mn rug! Ik heb hypermobiliteit (HMS: hypermobiliteitssyndroom) en ik denk dat meer mensen die dit hebben dit ook kunnen. Gelukkig heb ik een vrij lichte vorm maar het is (als je een zwaardere vorm hebt) een zeer vervelende erfelijke afwijking.
Ik vind het wel grappig... wedden dat je met 1 hand meer dan 30 BH-sluitingen kan openen in 1 minuut Dat was er bij het brave wedden dat niet bij. Ik wed dat ik ook wel 20 cijfers achter de komma weet van het getal pi. Binnen 5 seconden
leuk programma vind ik het! een vriend van mij is uitgenodigd....die kan verder dan 3 meter plassen! weet nog niet wanneer het uitgezonden wordt
een tijdje terug was het op tv en ik zag een stukje ervan. een jongen verscheen achter een scherm (zo'n vierkantig scherm op wielen waar hij in stond ), hij wilde niet herkend worden, maar hij kon iets, wat best genant was. wie heeft het gezien, en wat kon hij nou? haha ik vind het erg irri dat ik het niet verder heb gekeken want ik vraag me nog steeds af wat dat was.
Ik heb het één keer gezien, maar ik vind er niet veel aan. Ik kan sowieso die Carlo echt niet uitstaan, dat is voor mij dan ook de grootste reden om niet te kijken. Nicolette doet het inderdaad wel erg leuk! Maar de meeste weddenschappen vind ik ook niet echt spectaculair ofzo, en dan doen ze net alsof er heel wat staat te gebeuren.
ik vond dat kleine ventje zo lief..! 4 jaar met 20 brumauto's de automerk te herkennen.. mijn vriend zij... dat gaan "oudere" mensen veel meer merken doen.. Lekker verdient..! maar gelukkig zijn Carlo.. ALS JE NIET OUDER BENT DAN 4 Mag je mee doen!
ik heb steeds stukjes gekeken en vind het een grappig programma! maar wat eng die haken in de rug van die vrouw dat ze die caravan voort trok en een week later haar man.