Kleintje 1 week achter op de groei wie ook?.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peelen1981, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Hoi hoi
    We hebben vandaag groei echo gehad ben nu 32 weken
    Ben in totaal 5 kilo aangekomen op mijn oorspronkelijk gewicht ben in begin goed ziek geweest tot 20 weken overgeven overgeven en nog meer overgeven.
    Ons kleintje weegt nu 1700 gram
    Nu vraag ik me af lijkt zo weinig de verloskundige zei dat allles prima was maar dat ik meer rusten moet dat hij dan nog wel flink zal groeien.
    Wie heeft dit ook of heeft dit mee gemaakt????
    En wat was dan ongeveer het geboortegewicht??
    Hoop op jullie reactie ;)

2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Netjes hoor! Ik zat ongeveer t zelfde bij de groeiecho met 32 weken..
    Dochter woog 2240gram, maar met 36.3weken bevallen.. Denk dat je rond de 2500 en 3000gram zal zijn met 40 weken! Mooi gezond gewicht!

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had vorige week een echo toen ik 31 was en toen hadden ze berekend dat mijn ukkie 1470gr was, dus twee weken achter op de groei. 10 juli krijg ik weer een echo, dan hoop ik dat hij wel gegroeid is.

4. Derbi

Derbi Niet meer actief

Dat is heel netjes hoor!

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

dat ligt er een beetje aan, als ik die babies zou krijgen zou ik geeneens hoeven persen, zo klein zijn ze, ik krijg 8-9 ponders met 38 weken LOL

Dus als mijn kindje zooo licht zou zijn zou ik me echt zorgen maken want dan is er iets niet goed, 5-6 pond is aan de kleine kant..(zeker voor ons)

Ik denk dat je gewoon goed moet luisteren naar je VK en rusten!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi hoi, ik zou me er niet zo heel druk om maken.
    Het is puur een schatting van wat kindje zou wegen.
    Mijn eerste kindje woog 2690 gram bij geboorte en was gewoon een klein schatje van 46 cm welke nu toch heerlijk rondhobbelt hier hoor!
    Ook deze beeb wordt klein geschat.
    Bij 35 wkn echo gehad en benen en buik groeide als 35 wkn mooi , wel onderste lijn van curve maar prima
    Het hoofdje is wat kleiner nl 33 wkn geloof ik maar groeit ook gewoon netjes op curve mee.
    We baren niet allemaal 8-9 ponders en zolang vk er vertrouwen in heeft moet je dat zelf ook hebben!
    Xx

7. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Volgens mij is dat toch heel netjes? Heb afgelopen week een groeiecho gehad en buikje en hoofdje waren een week kleiner en de benen een week langer. 't zijn maar schattingen en elk kindje is uniek!

8. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    Bedankt meiden een grote baby hoeft ook niet als maar gezond is dat is toch wel het aller belangrijkste!

Deel Deze Pagina