kleintje beweegt minder en minder duidelijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door oxbow, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik ben nu 28 weken zwanger van ons meisje en meestal is ze erg druk.
    Nu heb ik verleden week een dag gehad dat ik haar bijna niet voelde en ook 's nachts niet, maar daarna was ze weer erg actief.

Zondag weer een dag dat ze echt heel druk was en ik haar 's avonds vrijwel de hele avond heb voelen bewegen en draaien.

Nu sinds gisteren voel ik haar nog wel, maar veel minder en veel minder heftig als de daarvoor.
    Zoals gisterevaond en vannacht heb ik haar vrijwel niet gevoeld en nu af en toe een klein duwtje, maar niet overduidelijk.

Moet ik me daar zorgen om maken.
    Het is dan wel de vierde, maar ik kan me dat niet echt meer herinneren van de anderen.

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik heb haar net gelukkig 10 minuten weer voelen draaien en bewegen en een paar duidelijke schopjes gehad.
    Ben et snel ongerust geweest.

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

fijn dat je haar weer gevoeld hebt. Je moet het bewegen nu dagelijks een aantal keren voelen, als het rustig is ga je even ligen en maak je contact met je buik, meestal meldt ze zich dan wel weer binnen het half uur. Zo niet, dan bel je even je verloskundige. Maar voor nu is het prima zo!

Mirjam

Deel Deze Pagina