Hebben jullie dit ook..? Ik ben net echt even bewust rustig op de bank gaan liggen om te voelen. Het duurde best even voordat m'n kleine dametje ging bewegen in m'n buik. Ik heb het zelf ook bloedheet, hoe rustig ik me ook houd...
Nu je het zegt! Maar ik voel hem/haar ook minder ben ook druk en merk dat dit weer meer van me vraagt! Maar gelukkig in rust voel ik het kleintje ook nog... Maar ik denk dat je gelijkt hebt dat door de hitte (en alles mij dus meer moeite kost) en kleintje ook rustiger is...
ja hier ook. Ik weet het ook nog van de hittegolf tijdens mijn eerste. Ik had haar helemaal niet gevoeld. Ging 's avonds in een koud bad liggen en ze werd me actief! Dat was heel bijzonder, aangezien ik haar nog nooit zo actief had meegemaakt.
Hier niet. Ze is aardig aan het verbouwen geweest vandaag haha. Nou doe ik het ook echt rustig aan vandaag.
Als ik zo de verhalen lees.. dan word dat nog wat. Ik ben hoogzwanger in de zomer en het kan hier oplopen tot 45 graden!!
Ik had dat gisteren! Ik voelde hem wel maar wel minder! Vandaag is de kleine man weer voldoende actief gelukkig!