hoi, ik heb weer een vraag, Ik ben vrijdag 22 juli begonnen met bloeden heb zaterdags miskraam geregen en ben vrijdags de 28ste weer gestopt met bloeden. Nou zijn we dus weer verder aan het proberen gegaan en nou heb ik dus vrijdag morgen (26 aug) een test gedaan die gaf een heel licht streepje eigenlijk alleen te zien als je goed in het licht keek dus ik dacht mischien een indroog streepje, nou had ik dus zaterdag morgen weer een test gedaan en die gaf wel eeen streep aan wel licht maar je kon hem goed zien. nu is het maandag morgen en ik heb dus weer een test gedaan en nu is er weer niks te zien hoe is dit in hemelsnaam mogelijk en ben ikk nou wel of niet zwanger???? b.v.d.
Hallo, Ga even langs de huisarts en laat hun je HCG in het bloed bepalen. Hieruit kan je met zekerheid halen of je zwanger bent. Groetjes Ineke
ik heb de ha gebeld die heeft mij gezegt een streep is een streep en nu een nieuwe zwangerschaps test doen heeft geen zin ik moet een week of twee wachten als ik dan geen bloedingen heb gehad zou ik de vk kunnen bellen maar kan ook zijn dat het een vroege miskraam is en dat er daarom dus geen streepje was of dan een vroege zwangerschap maar mocht ik verder geen bloedingen krijgen dan kan ik er gewoon vanuit gaan dat ik wel zwanger ben zegt mijn ha