Hoi, hebben jullie weleens pompoen gekookt en ingevroren? Ik heb het net ontdooid en het is gewoon water met een kleurtje
Ehh ja wel eens gedaan, maar ik had er wel soep van gemaakt... Kan je teveel water erbij hebben gedaan?
Je zou toch zeggen dat dat goed moet gaan. Je zei dat het nu waterig is? Dan zou ik er nu soep van maken... Hopelijk lukt dat nog! Succes
Wat vreemd! Ik herken het niet... Misschien de volgende keer gekookte stukken invriezen, en pas na ontdooien prakken?
jah gek he. ach ik geef het gewoon zo aan haar hoor. Ze vond het prima Maar vond het ook raar, heb er niets vreemds mee gedaan
ja maar wat doe ik met de rest, vind het echt niet lekker dus kan de rest dan wegdoen. Ach, binnenkort kan ik er een aardappeltje bij doen, is het al wat minder dun haha
in blokjes in de oven ( olijfolie, knoflook, zeezout, peper, chilipoeder, tijm en btj kaneel, echt smullen hoor!)
En een aangesneden pompoen is ook best lang houdbaar hoor! Een niet al te grote kopen en dan regelmatig wat geven.