Hoi! Ons mannetje draagt nu al een tijdje pampers baby dry maat 3, maar lekt steeds vaker door en krijg ze ook steeds minder makkelijk goed dicht. Ik heb nu (om wat geld te besparen) toch maar eens de kruidvat luiers gekocht, maatje 4. Maar.. die zijn nog veel te groot! Als oplossing voor nu/ter overbrugging wilde ik pampers maat 3+ halen, maar ik kan ze nergens vinden. Weet iemand waar ik ze kan halen? En is dat een maat die ze eerder wel overal verkochten maar die er nu uit is gegaan ofzo? Ik kwam gisteren bij de appie ooo pampers simply dry tegen, die oranje verpakking. Is dat de budget versie van pampers? En wie gebruikt deze of heeft deze gebruikt en kan hier wat over vertellen? Doen deze luiers hun werk ook gewoon goed?
Volgens mij is de 3+ in Nederland niet te verkrijgen (dacht ik eens voorbij te hebben zien komen op hun Facebook pagina). Ik zou dan voor maat 4 gaan van baby dry, het heeft andere pasvorm dan de Kruidvat luiers dus goede kans dat die wel passen. Simply dry heb ik geen ervaring mee verder. Gebruik zelf altijd baby dry of active fit. Haal ze altijd groot in de aanbieding, en betaal dan nooit meer dan de eigen merk luiers van Kruidvat. Je kan pampers trouwens ook advies vragen via hun Facebook pagina, die denken ook mee (en geven soms een gratis verpakking weg om te proberen als je advies vraagt )
Simply dry is inderdaad de goedkope versie van pampers. Lijkt me net minder garantie op droog blijven te geven.
Kruidvat maat 3 kun je ook wel proberen, Kruidvat valt wat groter dan pampers, en zeker de baby dry, dus dan zit je misschien net goed.
Ik heb de simply dry wel eens geprobeert, lekte hier gigantisch door. Kindjes werden helemaal nat wakker terwijl ik er met andere luiers geen last van heb... ook overdag lekte ze door. Terwijl ik vaak genoeg verschoon.