Misschien een rare vraag maar is het wel goed dat de kleine vaak en erg lang de hik heeft? vaak ongeveer 5x per dag en per keer wel een half uur lang! Wat zijn jullie ervaringen? Nu had ik dit bij mijn dochtertje ook redelijk maar niet zovaak als nu en na de geboorte dronk ze zeer sterk en goed. mijn zoontje had bijna nooit de hik en dronk ook erg moeilijk. Zou er een verband zijn met de hik tijdens de zwangerschap en de manier van drinken na de geboorte?
hier ook zwnager van de tweede en deze heeft ook vaak de hik net als zn broer , hij dronk overgens ook altijd erg goed (sosm te haahha)
Mijn zoontje had ook erg vaak de hik. Op een gegeven moment ook vaak 4x per dag en dat hield dan ook zeker een half uur aan. Of er een verband is met de hik en goed drinken na de geboorte zou ik niet durven zeggen. Mijn zoontje is niet zo hele goede drinker ondanks dat hij vaak en lang de hik had...
mijn kindje heb ook ongeveer 3x per dag de hik en dan 10 minuutjes lang ongeveer, ze zeggen dat het een goed teken is dat het middenrif is ontwikkeld ofzo en verder heb ik er niet echt ervaring mee alleen dat het soms best irritant is
hier ook hoor, bij elke echo heeft ze ook een gevuld maagje dus we hebben gewoon snoeperds in onze baarmoeder