Hoi dames. Fenneke is bijna 2 en begint nu dus echt een eigen willetje te krijgen. Mevrouw denkt dus echt dat ze de koningin is hier in huis,pppfffffff... Ze moet overal met haar gezicht bovenop hangen,alles kijken,meehelpen,meedoen,mama mag niet gaan zitten maar overal mee naartoe lopen met haar.. Eten wil ze alleen zelf doen,dus ook soep (wat dus 1 groot soepfestijn oplevert). Bij een schone luier wil zij dus ook de poeder op haar kontje strooien,alleen de bus vastpakken is niet voldoende. Ze vind het heerlijk in bad maar ze wil er nooit uit,ook niet als ik het water er al heb laten uitlopen en dan zit mevrouw te klagen dat ze het koud heeft. Tandenpoetsen ook zelf,vooral de tandpasta is erg lekker.. Ze ligt nu in bed en denk dat mama zo ook ff gaat relaxen op de bank,ben een beetje moe Maar...ik ben zoooo trots op haar als ik zie hoe zelfstandig ze al is en hoe ze de hele dag met me kletst. Alleen dat ene woordje is wat minder: nee.. Ik begrijp nu heel goed wat ze bedoelen met:ik ben 2 en ik zeg nee.