Mijn zoontje is nu 3 weken en steunt en kreunt aan het begin van zijn slaap (en ook als ie wakker is maar dan niet zo vaak). Hij is niet ziek (tenminste, geen koorts), heeft geen last van een opgezette buik etc. Is het normaal dat baby's zoveel steunen en kreunen? Als ik hem heel strak in een doek wikkel en dan in bed leg, dan wordt het wat minder, maar hij stopt er niet helemaal mee. Heeft hij mss problemen met in slaap vallen? Herkenbaar?
Zoƫ doet dat ook, in het begin sliep ik er niet van. Ze doet het vooral na de late voeding heel erg. Volgens mij niks aan de hand hoor. Ze steunt en kreunt zich in slaap zeg maar.
Ik herken het. Dit is mijn derde kindje en ik stond af en toe echt verbaasd te kijken van nou maak zij dat geluid. Ze kreunde als een oud mannetje van 80 moet wel zeggen dat het overgaat. Nu hoor ik het bijna niet meer. Ze kon het zo hard dat mensen in de winkel verbaasd naar de wagenbak keken van huh ligt daar een baby in. Dus het gaat over maar het is geen gehoor vind ik, niet echt een babygeluid.
HIer ook in het begin gehad, is helemaal over gegaan. Vond het altijd wel grappig om te horen. Vond het aan de ene kant ook wel fijn om hem af en toe te horen, als het te lang stil was ging ik altijd even kijken
Dat klopt. Het is fijn om te horen dat er niks is maar als ik wil slapen word ik er wel gek van. Nou ja, zal wel over gaan. Fijn in ieder geval dat het herkenbaar is.
Je gaat er wel aan wennen hoor, je gaat er op slapen. Teminste dat hadden wij wel. Langzaam word het minder en dan heb in eens zoiets wat is ht stil
hahaha ja herken ik heel erg mijn dochtertje is soms net een oude ijskast zo'n geluiden maakt ze dan hahaha en je went er inderdaad aan ik hoor het al niet meer. maar als ze bijvoorbeeld gaat logeren diegene kan dan echt niet slapen omdat ze zo ontzettend veel kreunt en steunt hahaha
Hier ook, is nu wel een stuk minder. Maar in het begin was het net een koffiezetapparaat wat heel nodig uitgekookt moest worden
hier heeft Gwen het ook heel erg gehad het in slaap kreunen af en toe doet ze het nog als ze haar slaap niet kan vatten ..
Mijn dochtertje doet het ook. Soms zit er een boertje dwars, maar meestal jammert ze zich zo in slaap. Ze maakt er heel soms ook bewegingen bij, alsof ze krampjes heeft.