vriend geeft kv in plaats van gekofde melk...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door duveltje, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ik ben zo teleurgesteld!! Ik kwam vanmorgen de keuken binnenlopen en ik zie dat mijn vriend een flesje met kunstvoeding staat klaar te maken! Ik heb helemaal niets tegen kunstvoeding, en we hebben het de eerste week ook gebruikt toen hij niet aan de borst wilde, en mijn gekolfde melk niet voldoende was, maar nu geven we gewoon gekolfde melk! Zonder uitzondering! Dacht ik....
    Ik vroeg waarom hij dat deed, zegt hij dat hij dat wel vaker deed:x!! Het pak was ook voor de helft leeg....:(. Waarom???? Hij zegt dat het dikker is, en dat Thije dan beter zou slapen :(

Dan overleg je dat toch met elkaar????? Of ben ik nou gek????

Ben niet voor Jan met de korte achternaam aan het kolven, wat echt niet mijn hobby is!!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou echt zooooooo boos zijn! Wat een eikel!
    Op BV-cursus met die gast. En op relatiecursus, want idd; dit soort dingen overleg je en doe je niet stiekem...

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Overigens: als hij KV blijft geven, werkt hij het zelf in de hand dat jullie kind beter slaapt op KV... dan blijft je kind steeds het verschil merken. Als je gewoon helemaal alleen BV geeft, slaapt je kind op een gegeven moment echt net zo goed hoor!
    (En daarom moet hij maar eens op BV-cursus, om ook de voordelen van Bv dan maar eens goed in z'n kop te rammen ;))

4. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    OH dat is echt een teleurstelling, ik zou daar heel verdrietig van worden. Het lijkt erop dat iemand hem heeft ingefluisterd dat ze beter gaan slapen van KV maar dat is echt onzin. Ok, het is licht verteerbaar maar echt een kwestie van wennen hoor.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wat zou ik boos zijn zeg! Ik vind het echt niet kunnen. Jij maar kolven en hij een beetje FV maken. Tijd voor een stevig gesprek. Succes!

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat een teleurstelling zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent!

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    :( Ik zou heel kwaad zijn!!! Het is jullie kindje en daar maak je samen beslissingen over. Ik zou dus wel even goed overleggen, en bijvoorbeeld afspreken om bv te proberen zolang het goed lukt met kolven. Mocht hij dan uiteindelijk echt niet goed slapen, dan kun je het altijd nog samen weer anders afspreken. Nu ben je in ieder geval niet consequent hierin, en zou je ventje dus ontregeld raken wanneer jij een keer een dag alleen bent, of hij juist. Echt afspraken maken, wat je ook besluit!!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    Ik zou ook echt heel kwaad zijn en het zeker niet pikken, dat slaat echt nergens op. Kom op zeg, daar doe je dan ook nog al die moeite voor.

9. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ik ben dus niet gek!! Mijn vriend zegt het nog maar af en toe te hebben gedaan, en dat hij dacht dat ik dat wist. Ik heb geen idee hoe vol zo'n doos nutrilon zit, (sommige verpakkingen zijn half leeg als je ze opent, de beroemde zakken chips bijvoorbeeld) en de eerste week hebben we het dus best veel gebruikt, maar voor de helft leeg???? Lijkt me dan dat het vaker is dan af en toe...
    Hij heeft er oprecht spijt van, en wist niet dat ik het zo erg zou vinden....Tja, ik behoor absoluut niet bij de zgn. "borstv.maffia", maar ik kolf niet voor Jan L.
    Klinkt misschien stom, maar ik heb het gevoel van "is mijn voeding soms niet goed genoeg?".....

10. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Wat een rot situatie zeg. Maar begrijp ik nou dat het nog steeds dezelfde verpakking is als de eerste week? Want geopend zijn ze slechts 4 weken goed toch? Als het nog dezelfde is dan is het misschien wel waar dat hij het niet zo vaak heeft gebruikt want zo'n pak gaat er op zich redelijk snel doorheen.

11. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Jeetje, daar heeft je vriend niet echt bij nagedacht zeg. Zelfs ik zit me hier achter mijn beeldscherm op te winden. Dat had hij best even mogen bespreken ja.

12. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Het is inderdaad nog dezelfde verpakking. Jeetje, ook dat nog van die houdbaarheidsdatum!! Daar heeft hij vast niet op gelet, en ik ook niet natuurlijk...Bij mijn weten stond dat pak ongebruikt in de kast! (Heb nu de inhoud uit woede door de wc gespoeld, erg he!!).
    Nou Thije heeft niets raars eraan overgehouden denk ik...

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik vind het helemaal niet erg dat je dat pak door de plee hebt gespoeld, ik had waarschijnlijk wel iets ergers gedaan. Oh wat zou ik ontploffen als mijn man dat had gedaan. Tijd voor een goed gesprek zou ik zo zeggen!

14. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    OOOOOjjeeeee, wat zou ik dan boos zijn.
    Ik denk dat de stoom uit mijn oren zou komen.

15. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    oh jeetje meid, ik zou ook pissed zijn! pff... en das nog zacht uitgedrukt!!
    Hopelijk heeft hij ervan geleerd!

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Zo ik denk dat ik dat pak achter hem aan had gegooid zo woest was ik geworden.
    Als hij het dan wil geven dan doe je dat in overleg.
    En nee op kunstvoeding slapen ze niet per defenitie door en met borstvoeding worden ze niet per defenitie elke nacht wakker.
    Wat een bull shit zeg en wat een slechte reden van je vriend om het te geven, hij hoeft er toch niet al die moeite voor te doen.

Meid vanavond nog maar eens om de tafel en eens even flink om zijn oren gooien wat jij er van vind.

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou er ook best pissig om worden.
    moet je tegen hem zeggen dat bv net zo voedzaam is dan kv.
    kolven is idd niet iets dat je voor de lol doet (je voelt je net een koe)
    hopelijk komen jullie er een beetje uit samen.

18. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ik weet zeker dat hij het nooit meer zal doen! En hij heeft er ook echt oprecht spijt van! Hopenlijk leert hij hier een les uit, en brengt hij Thije straks bijvoorbeeld niet naar een andere gastouder omdat hij dat even goed vindt....;)

Mag natuurlijk best dat hij andere ideeen heeft, maar dan bespreek je dat met elkaar. En vervolgens doen we wat ik wil....:D

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hehe dat ken ik. :)

20. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    :$ Eigen initiatief is leuk... maar niet op zo'n manier. Goed dat je het door de wc gespoeld hebt!

Deel Deze Pagina