De liedjes van K3 allemaal kan meezingen!!! en van Kabouter Plop haha. en Als je met zoon samen met zijn auto's speelt En heerlijk met je zoon fietst, hij voorop alle beesten en auto's aanwijzen en mama maar alles benoemen en hij alles nazeggen dat vind ik echt een heerlijk mama moment!
Je bent pas echt mama als je zo kan genieten van die "heerlijke" kwijlerige en snotterige kusjes en knuffels van je kindje
Je op een feestje zonder kind bent en ontdekt dat je een grote spuugvlek op je schouder hebt zitten... En het gewoon laten zitten ook!!
Ja dat had ik laatst ook , als was de spugert ook op het feest aanwezig. Ach ja, iedereen verwacht ook dat je onder de spuugvlekken zit dus who cares .
Haha spuugvlekken! ja dat is idd erg Mama zijn! Ik word gebruikt als vaatdoek, vieze handjes? afvegen aan de kleren van Mama!!!
Je bent pas mama als je s'morgens zonder make up en met ongekamde haren en onder het snot naar je werk gaat en daar op je werk pas achterkomt. haha
Owwww die is nog erger dan mijn spuugvlek-op-feest-kleding ervaring! (wat overigens ook met collega's was... )
-Snot-kusjes lekker vindt -Meezingt met Nijntje in de auto zonder kind... -Je verheugt om samen met je dochter Dribbel te kijken.. En wat serieuzer: -Nooit meer echt onbezorgd bent -Je nu al druk maakt dat je dochter misschien ooit geplaagd gaat worden.. Maar leuk hoor moeder zijn!!!
's ochtends vroeg standaard een pesthumeur hebt, maar je pesthumeur verdwenen is zodra je je kleintje lachend in zijn bedje ziet staan omdat ie zo blij is je te zien. *smelt* je bent pas mama als je je realiseert dat je voor niets en niemand bang bent zodra je je kind moet beschermen.
haha alles went, nu ik weer een flinke buik heb mis ik ook regelmatig vlekken op mijn bovenbenen van mijn lieve meiden die mij dan even met een vieze mond geknuffeld hebben terwijl ik stond haha.
.... er niet alleen op je dochtertje overal poep zit, maar ook op jezelf en je vindt het nog schattig ook...
als je geniet van 's nachts wakker worden om je kindje te voeden. ze kijkt me dan zo dankbaar en lief aan...
Je je druk maakt om elk hoofdpijnjte (van jezelf) uit angst dat je ziek word en dan niet voor je kind kunt zorgen.