Meiden weet niet meer waar ik het heb! maar....WE ZIJN ZWANGER! Na 2 jaar en één week hormoon spuiten voor onze eerste ICSI behandeling toch nog zelf zwanger! Willen jullie astjeblieft met me mee duimen dat het goed mag blijven gaan! liefs Nina
ach meid wat lijkt mij dat een geweldig, prachtig gevoel Ik wens je heel erg veel succes. Ik hoop dat alles goed gaat. En dat je nu eindelijk kunt gaan genieten na 2 jaar gewacht te hebben (als ik me zo bedenk hoe blij ik zou zijn als ik er achter zou komen dat ik zwanger ben. Na 16 maanden gewacht te hebben Kan ik gewoon echt voelen hoe blij jij nu bent. Nogmaals geniet er van meid dat heb je echt verdiend
Helemaal super joh! Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie wonder! Ik duim mee voor jullie! Liefs Dais.. -x-
gefeliciteerd meid!je hebt het zo verdient,geniet ervan ik ga voor je duimen dat het een gezonde zwangerschap word voor je
Nina, dit is echt super nieuws! Proficiat ! \/ Zo zie je maar, wondertjes bestaan echt! Ik duim voor je dat alles goed zal blijven gaan! Welkom alvast bij de walvissenclub! Liefs Roca
super zeg gefeliciteerd en ik hoop /duim dat het goed blijft gaan en dat je een mooie zwangerschap mag hebben