Ervaringen met dreumessite?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chipske, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Hallo medemama's (en papa's),

Tot nu toe hebben we nog geen site voor ons dochtertje aangemaakt, maar omdat ik het toch wel fijn zou vinden om filmpjes te kunnen plaatsen van ons dochtertje op een beschermde plek, alleen toegankelijk voor familie en vrienden (en dus anders dan op you-tube, waar iedereen de filmpjes kan bekijken), ben ik op zoek naar een geschikte dreumessite.

Omdat ik niet zo handig ben met de computer, liefst een site die makkelijk is voor de digibeet ;) En als het effe kan een site die ook niet teveel kost, maar die wel de mogelijkheid biedt filmpjes en foto's te plaatsen.

Graag jullie ervaringen (positief en negatief) met dit soort sites!
    Alvast hartelijk bedankt!

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb een site voor mijn dochter en daar betaal ik iets van 30 euro voor een jaar voor, ik kan onbeperkt foto's filmpjes,dagboek bij houden.
    je kan er ook een wachtwoord op zetten die je bijv. aan je familie kan geven zodat zij kunnen kijken op de site maar vreemde er niet op kunnen.

ik gebruik http://www.dreumessite.nl hier voor

3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Dat is een goed idee! Ik heb het nooit gedaan omdat ik het een naar idee vind dat iedereen foto's van ons gezin kan bekijken over de hele wereld. Maar zoiets als met een wachtwoord werken en geven aan diegene waar je dat aan toevertrouwd klinkt als muziek in mijn oren!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Je kan ook een hyves pagina voor je dochtertje openen. Die kun je zo instellen dat alleen vrienden je site kunnen zien.
    Hierop kun je ook foto's/filmpjes zetten, een blog bijhouden en het is nog gratis ook ;)

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb een dreumes site maar ikheb geen zin om er voor te moeten betalen dus.
    Ik heb een hyves groep voor mijn zoontje aangemaakt die afgeschermt is en alleen leden op kunnen komen die ik geaccepteerd heb.

6. Ik heb voor laura de babysite. Eiegenlijk hetzelfde als de dreumessite van sonja. Betaal ook ongeveer 30 euro per jaar. www.babysite.nl

7. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik zelf heb een babysite voor mijn dochter gemaakt... Zelf heb ik geen wachtwoord op gezet omdat hier toch niet zoveel mensen op komen als op you tube! En vind het zelf wel leuk om bij te houden als een soort dagboekje voor mijn dochter...
    Ik heb de babysite via www.babysite.nl

8. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties!
    Ik denk dat ik hier wel iets van mijn gading ga vinden, werken met een wachtwoord vind ik wel een vereiste.
    Hyves is natuurlijk ook mogelijk, alleen heeft dat nogal wat voeten in de aarde.
    Want daarmee verplicht ik dan min of meer opa's en oma's, tantes en ooms etc. om een hyvesaccount aan te maken en ik weet dat zeker de helft van de mensen dit niet zal doen.
    Dus dan blijft er helaas geen andere optie over denk ik, dan een site aan te maken.

Misschien een vreemde vraag, maar hoe zeker ben ik ervan dat wanneer ik een dagboekje bijhoud op internet (op zo'n site), deze niet verloren gaat?
    Of is het toch verstandig om teksten op te slaan op de computer zelf?
    Hoe doen jullie dit?

Deel Deze Pagina