Onze kleine man heeft een infuus op zn voorhoofd gehad bij zn haargrens. Daar zag je meteen niks meer van.. Ook is hij een paar keer geprikt in zn handjes, daar zag je eerst ook nog littekens, maar die zijn in verloop van zijn groei weg gevaagd.. Dus het kan zijn dat weg gaat namate de kleine groeit
L. heeft ook geen littekens, behalve waar ze haar lip hebben gesloten maar dat is logisch Verbazingwekkend eigenlijk, naast dat ze prematuur was hebben ze haar nog drie keer geopereerd, en elke keer infusen, maar je ziet er niets van.
Hier een litteken op het tussen schotje van zijn neus, net als bij Loe ook door een te strak zittende CPAP. Verder geen littekens
Ik weet niet of je dit bedoeld maar ik was ook prematuur met 32 weken geboren (28 weken groot). Ik heb wel allemaal litekentjes op mijn handen van de infusen. Ik ben nu 23 maar je ziet er eigenlijk niks van... En ze helpen mij wel te bedenken dat ik er bijna niet was geweest . Heb er geen last van verder...
Mijn dochter Heeft onder haar voetje een soort likdoorn van het vele prikken en bij haar neusje een litteken van het snorretje.
Mn oudste heeft ook kleine littekentjes op dr handje van het infuus en van het bloedprikken toen ze geboren is.... Ze is nu 5,5 jaar en het zijn lichte plekjes op dr handje, vind het niet storend lijken eigenlijk...