Kleintjes met littekens van infuus?

Discussie in 'Prematuur' gestart door Mystify, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Onze kleine man heeft een infuus op zn voorhoofd gehad bij zn haargrens. Daar zag je meteen niks meer van.. Ook is hij een paar keer geprikt in zn handjes, daar zag je eerst ook nog littekens, maar die zijn in verloop van zijn groei weg gevaagd..

Dus het kan zijn dat weg gaat namate de kleine groeit

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    L. heeft ook geen littekens, behalve waar ze haar lip hebben gesloten maar dat is logisch ;) Verbazingwekkend eigenlijk, naast dat ze prematuur was hebben ze haar nog drie keer geopereerd, en elke keer infusen, maar je ziet er niets van.

3. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Hier een litteken op het tussen schotje van zijn neus, net als bij Loe ook door een te strak zittende CPAP. Verder geen littekens

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik weet niet of je dit bedoeld maar ik was ook prematuur met 32 weken geboren (28 weken groot). Ik heb wel allemaal litekentjes op mijn handen van de infusen. Ik ben nu 23 maar je ziet er eigenlijk niks van... En ze helpen mij wel te bedenken dat ik er bijna niet was geweest :). Heb er geen last van verder...

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Andere hand zie je echt bijna niks

6. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Mijn dochter Heeft onder haar voetje een soort likdoorn van het vele prikken en bij haar neusje een litteken van het snorretje.

7. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Moeilijk te zien;) maar bedoel die klein ronde gaatjes ja.

8. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Kleintjes op de voetjes...

9. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn oudste heeft ook kleine littekentjes op dr handje van het infuus en van het bloedprikken toen ze geboren is....

Ze is nu 5,5 jaar en het zijn lichte plekjes op dr handje, vind het niet storend lijken eigenlijk...

Deel Deze Pagina