Zoals de titel aangeeft. We gaan vanavond eten bij een proeflokaal. Voor een belachelijk laag bedrag eten we een 3 gangenmenu. Ik kan op google niet echt vinden wat het precies is. Ja, een lokaal waar je dranken proeft. Maar we gaan niet naar een dranklokaal... we gaan gewoon eten. Heeft iemand t antwoord?
Ik denk een soort laboratorium waar ze allemaal genetisch gemanipuleerde gerechten serveerden. En als jullie de avond overleven of in ieder geval niet al te ziek worden of blijvende schade oplopen, is de proef gelukt!
Hier heb je ook Bregje en Sijgje. Naar de laatste gaan we. Maar vind't zo bijzonder dat je voor nog geen 15 euro een heel menu kan eten. Ben benieuwd... De Mac is op de hoek. Mocht't nodig zijn.
Bregje richt zich met simpele basic gerechten op een "geen zin om te koken" doelgroep. Hoor van de meeste dat het prima eten is, geen hoogstandje maar dat moet je ook niet verwachten voor dat geld. Een proeflokaal vind ik het niet, ik snap die naam ook niet helemaal...
Paar x bij bregje gegeten. Ik hou niet van aparte dingen dus voor het geld was het prima. Salade of soep vooraf, kipsaté, friet, salade en nog wat dingen als hoofdgerecht en sorbet als toetje. Helemaal prima.
Bregje inderdaad zit hier ook, trekt mij zelf totaal niet maar hoor van de meesten dat de smaak wel prima is alleen de porties niet denderend. Kun je volgens mij ook niet verwachten voor dat bedrag.
Ik vind Bregje superfijn! Drie gerechten op ma t/m wo voor 12,50 en op Do t/m zo voor 14,50! Ik ben geen grote eter en op deze manier lukt het me wel om drie gangen op te krijgen. En genoeg keus ook.
Hier ook bregje. Alles is kant en klaar en gaat in de magnetron. Daarom zo goedkoop. Was niet te vreten toen ook.
Ben ook een keer bij bregje geweest. Is ook bij die keer gebleven. Wat vies. Geef liever meer geld uit voor fatsoenlijk eten!
Hahaha, wij hebben hier een Bregje in de stad en ik dacht ook al: “Huh? Zoveel mensen uit “mijn” stad die hier op zp zitten?”, maar Google wist mij te vertellen dat het een keten is.
Ik ben er overigens nog nooit geweest. Een tent waar ik voor €16,50 3 gangen kan eten, daar verwacht ik bijzonder weinig van en dat vind ik dan echt zonde van mijn “uitje”.
Bregje is idd een keten . 2 keer geweest en vond het eigenlijk prima. De meiden met wie ik was hetzelfde. Het zijn idd vrij standaard gerechten die je kan kiezen . Aantal voor,hoofd en nagerechten . Oa soep carpaccio saté dame blance enz. Smaakte prima . Wel vrij kleine porties maar dat is niet gek voor dat geld . Bij die uit beinsdorp komt het echt niet uit de magnetron . Het is er ook altijd stervensdruk en je moet reserveren . Dus dat het slecht is valt volgens mij wel mee. Maar kan idd je smaak niet zijn